Curve-CRV

  • قیمت Curve DAO در 24 ساعت گذشته افزایش یافت.
  • گاوها در نمودار روزانه CRV دست بالا را دارند زیرا تعدادی از تحلیل بر اساس اندیکاتور نشان می دهد که قیمت CRV همچنان به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.
  • اگر گاوها مقاومت فعلی را بشکنند، قیمت CRV ممکن است به 2 دلار هدف گذاری شود.

منحنی DAO (CRV) طبق تاریخ CoinMarketCap طی 24 ساعت گذشته افزایش قیمت را تجربه کرد.

در زمان نگارش، بازار کریپتو وب سایت ردیابی نشان می دهد که قیمت CRV در 24 ساعت گذشته حدود 23.81 درصد افزایش یافته است و قیمت آن را به 1.41 دلار رسانده است. نه تنها قیمت CRV در برابر دلار تقویت شده است، بلکه در برابر رهبران بازار کریپتو نیز تقویت شده است. بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به ترتیب 22.64 درصد و 16.20 درصد.

همانطور که اوضاع پیش می رود، یک CRV تقریباً 0.00006122 BTC و 0.0008912 ETH ارزش دارد.

قیمت CRV بالاترین قیمت 24 ساعته را 1.43 دلار و پایین ترین قیمت 24 ساعته را 1.14 دلار تعیین کرد. علاوه بر این، حجم 24 ساعته CRV با 55.33 درصد افزایش به 377,636,130 دلار رسیده است.

نمودار روزانه برای CRV (منبع: CoinMarketCap)

نکته اصلی که در نمودار روزانه CRV باید به آن توجه داشت، تشکیل یک الگوی نمودار مثلث صعودی صعودی است، زیرا قیمت CRV پایین‌ترین سطح را همراه با اوج‌های بالاتر چاپ می‌کند.

حرکت 24 ساعته قیمت CRV ادامه روند طی دو هفته گذشته است که شاهد افزایش قیمت CRV از 0.687 دلار به سطح فعلی خود بوده است. این رالی صعودی زمانی آغاز شد که خط 9 EMA در 6 جولای از خط 20 EMA عبور کرد.

تحلیل بر اساس اندیکاتور برای CRV صعودی هستند. علاوه بر EMA 9 قرار گرفته در بالای EMA 20 و الگوی نمودار صعودی که در نمودار روزانه CRV شکل گرفته است، MACD نیز دارای شیب مثبت است و بالای خط سیگنال MACD قرار دارد و گرادیان هیستوگرام MACD نیز مثبت است. به نظر می رسد که گاوها در حال حاضر دست بالا را دارند.

اگر گاوها با موفقیت قیمت CRV را بالاتر از پایه الگوی نمودار صعودی قرار دهند و موقعیت خود را حفظ کنند، سطح بعدی که CRV به دنبال آن است 2.012 دلار است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر