گردشگران می توانند رولز رویس، هتل ها، پروازها و با SHIB در تراوالا رزرو کنند

  • Travala.com حمایت خود را از اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) تایید می کند.
  • گردشگران اکنون می توانند اتومبیل، هتل و پرواز را با SHIB رزرو کنند.
  • SHIB در هفت روز گذشته نزدیک به 6 درصد افزایش یافت، اما ارزش بازار آن در 24 ساعت گذشته به زیر 6 میلیارد دلار رسیده است.

Travala.com، یک وب‌سایت مسافرتی دوستدار ارز دیجیتال، مجدداً حمایت خود را از آن تأیید کرده است شیبا اینو اکوسیستم (SHIB). در توییتی در 30 می، آژانس مسافرتی مجدداً تأیید کرد که آنها SHIB را برای رزرو سوپراسپرت هایی مانند فراری، لامبورگینی، رولز رویس، مک لارن، استون مارتین و بوگاتی در وب سایت خود می پذیرند.

قابل توجه، تراوالا در اصل اعلام کرد که در 7 دسامبر 2021 گذشته SHIB را به عنوان روش پرداخت برای مشتریان خود اضافه خواهد کرد

این بدان معناست که SHIB برای رزرو بیش از سه میلیون کالای مسافرتی در سراسر جهان از جمله پروازها، هتل‌ها و بسته‌های مسافرتی در این سایت کافی خواهد بود. در کنار SHIB، تراوالا با بیش از 80 ارز دیجیتال پرداخت می‌پذیرداز جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ریپل (XRP) و تتر USD (USDT).

در زمان چاپ، قیمت 1 SHIB معادل 0.001087 سنت است. داده های موجود در CoinMarketCap نشان می دهد که SHIB در هفت روز گذشته نزدیک به 6٪ افزایش یافته است. با این حال، ارزش بازار آن در 24 ساعت گذشته به زیر 6 میلیارد دلار کاهش یافته است.

در سال 2020، Travala.com با TravelByBit تحت حمایت Binance ادغام شد تا پیشنهادات سفر یکدیگر را به بازار عرضه کند. Travala همچنین دارای یک توکن بومی به نام AVA است که برنامه وفاداری مشتری، بازپرداخت استاندارد رزرو، تضمین بهترین قیمت، برنامه ارجاع، برنامه وابسته و موارد دیگر را تقویت می کند.

AVA در حال حاضر با 0.68 دلار معامله می شود که تنها 0.6% در 24 ساعت کاهش یافته است. با ارزش بازار 35,014,356 دلار در میان 500 سکه برتر در CoinMarketCap قرار می گیرد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر