گروه مورچه چین بانک عمده فروشی دیجیتال جدید ANEXT را راه اندازی کرد

  • گروه مورچه چین، یک غول فین‌تک که تحت رهبری میلیاردر جک ما قرار دارد، روز دوشنبه فاش کرد که یک بانک عمده‌فروشی دیجیتال راه‌اندازی کرده است.
  • بانک عمده‌فروشی جدید، تأییدیه اداره پول سنگاپور (MAS) را برای شروع تجارت در 2 ژوئن 2022 دریافت کرد.
  • این شرکت اخیراً فاش کرده است که حساب تجاری ANEXT از سه ماهه سوم سال جاری در دسترس خواهد بود.

چین گروه مورچهیک غول فین‌تک که تحت رهبری میلیاردر جک ما قرار دارد، روز دوشنبه فاش کرد که یک بانک عمده‌فروشی دیجیتال را راه‌اندازی کرده است که در سنگاپور به نام ANEXT Bank ثبت شده است.

بانک عمده‌فروشی کاملاً جدید، تأییدیه اداره پول سنگاپور (MAS) را برای شروع تجارت در 2 ژوئن 2022 دریافت کرد. این پروژه جدید یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی Ant پس از 37 میلیارد دلار عرضه اولیه عمومی (IPO) آن در سال 2020 است. توسط رگولاتورهای چینی

به نقل از Sopnendu Mohanty، مدیر ارشد Fintech MAS، “این یک نقطه عطف دیگر در سفر توسعه بانک دیجیتال سنگاپور است، تلاشی استراتژیک برای اطمینان از اینکه بخش بانکی پیشرو، رقابتی جهانی و پر جنب و جوش باقی می ماند.”

به گفته Ant، ​​تمرکز اصلی ANEXT بر شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) خواهد بود، به‌ویژه آنهایی که عملیات فرامرزی دارند.

شرکت فناوری Sea و شرکت سرمایه‌گذاری سواری و فین‌تک Grad، هر دو قبلاً مجوزهای «بانک کامل دیجیتال» را در سال 2020 دریافت کرده‌اند. این مجوزها به شرکت‌ها اجازه می‌داد مستقیماً سپرده‌ها را دریافت کنند و خدمات محلی را به مشتریان خرده‌فروشی و شرکتی ارائه دهند. MAS همچنین فاش کرد که این شرکت‌ها قصد دارند در سال جاری بانک‌های دیجیتالی را راه‌اندازی کنند.

ANEXT که توسط بانک کهنه کار Toh Su Mei رهبری می شود، در حال برنامه ریزی برای توسعه یک چارچوب باز برای موسسات مالی با مشارکت Proxtera است که یک نهاد محلی است که توسط MAS و سازمان توسعه رسانه Infocomm سنگاپور آغاز شده است.

این شرکت اخیراً فاش کرده است که حساب تجاری ANEXT از سه ماهه سوم سال جاری در دسترس خواهد بود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر