گروه موسیقی وارنر با OpenSea: Nifty Newsletter، از 28 سپتامبر تا 4 اکتبر شریک است.

ماریا شاراپووا، اسطوره تنیس، با راشل ولفسون، گزارشگر ارشد کوین تلگراف، در هفته بلاک چین بایننس در فرانسه به گفتگو نشست.

در خبرنامه این هفته، نحوه همکاری گروه موسیقی وارنر با OpenSea را بخوانید تا به هنرمندان راهی برای تعامل با مخاطبان خود بدهد. دریابید که چگونه ماریا شاراپووا، اسطوره تنیس، علاقه فزاینده خود را کشف می کند توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و بررسی کنید که چگونه بازی بلاک چین ایلوویوم در تلاش برای ایجاد یک بازی قابل تعامل است. در اخبار دیگر، متا ارسال متقاطع برای NFT ها در اینستاگرام و فیس بوک را فعال کرد. و، اخبار خوب این هفته را فراموش نکنید که شامل کارگاه Build-A-Bear است که وارد Web3 می شود و CryptoPunk که به قیمت 3300 اتر فروخته می شود.ETH) در میان بازار نزولی.

گروه موسیقی وارنر با OpenSea همکاری می کند تا فرصت های Web3 بیشتری برای هنرمندان ایجاد کند

شرکت سرگرمی Warner Music Group (WMG) با بازار NFT OpenSea همکاری کرد تا به نوازندگان اجازه دهد با استفاده از Web3 با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند. از طریق این مشارکت، به برخی از هنرمندان دسترسی زودهنگام به ویژگی جدید صفحه نمایش قابل تنظیم پلتفرم داده می شود.

اوآنا روکساندرا، مدیر WMG گفت که این همکاری به هنرمندان اجازه می دهد تا تعامل عمیق تری با جوامع خود ایجاد کنند. مدیر اجرایی تشخیص داد که مشارکت جامعه در جایی که هنرمندان و طرفداران با هم جمع می شوند برای موسیقی اساسی است.

ادامه مطلب…

فضای NFT علایق را برای اسطوره تنیس ماریا شاراپووا پل می کند

ماریا شاراپووا، ستاره تنیس، در هفته بلاک چین بایننس که در پاریس، فرانسه برگزار شد، حضور یافت. اسطوره تنیس در مصاحبه ای با خبرنگار ارشد Cointelegraph، Rachel Wolfson، علاقه خود را به NFT ها در میان گذاشت.

شاراپووا به اشتراک گذاشت که در مورد کریپتو کنجکاو است و در حال کشف نحوه تعامل با طرفدارانش با استفاده از Web3 است. به گفته این ورزشکار، او در فکر یک پروژه بلندمدت در فضا است.

ادامه مطلب…

یکی از بنیانگذاران ایلوویوم، طرح هایی را برای مدل جدید «بازی بلاک چین قابل تعامل» به اشتراک می گذارد

کایران وارویک، یکی از بنیانگذاران Illuvium – یک بازی بلاک چین که عناصر مختلف Web3 مانند NFT و دارایی های دیجیتال را ثبیت می کند – در رویداد Token2049 در سنگاپور با Cointelegraph صحبت کرد. به گفته وارویک، تیم آنها در حال ساخت یک بازی بلاک چین قابل همکاری است که او آن را مجموعه ای از بازی ها توصیف می کند که با یکدیگر مرتبط هستند و NFT ها و ارزهای درون بازی را به اشتراک می گذارند.

مدیر اجرایی اشاره کرد که آنها حدود 500 میلیون گیمر را هدف قرار داده اند و بر روی تبدیل بازی به یک بازی سرگرم کننده تمرکز خواهند کرد و روی جنبه بازی برای کسب درآمد (P2E) که بسیاری از پروژه های GameFi اولویت دارند، تمرکز نمی کنند.

ادامه مطلب…

متا ارسال و اشتراک گذاری NFT را در اینستاگرام معرفی می کند

غول رسانه های اجتماعی متا اعلام کرد که کاربران اینستاگرام و فیس بوک اکنون می توانند NFT های خود را در هر دو پلتفرم به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند هم سازندگان و هم جمع‌آوران را تگ کنند و بین هر دو پلتفرم بدون پرداخت هزینه به اشتراک بگذارند.

به گفته این شرکت رسانه های اجتماعی، این ویژگی در بیش از 100 کشور در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین اشاره کرد که هنرمندان NFT مانند Lívia Elektra در حال حاضر NFT های خود را در برنامه های رسانه های اجتماعی متا به اشتراک می گذارند.

ادامه مطلب…

Nifty News: به سبک زندگی پس از مرگ وارد شوید، نسخه ی نمایشی بازی Solana NFT به فروشگاه Epic و موارد دیگر می رسد

شرکت اسباب بازی های سفارشی سازی شده Build-A-Bear Workshop همکاری خود را با یک بازار NFT به نام Sweet اعلام کرد تا 25 سالگی خود را با راه اندازی NFT جشن بگیرد. در همین حال، با وجود نزولی بودن بازار، یک CryptoPunk به قیمت 3300 ETH به ارزش 4.4 میلیون دلار در زمان نگارش این مقاله فروخته شد.

ادامه مطلب…

از خواندن این خلاصه از قابل توجه ترین تحولات هفته در فضای NFT سپاسگزاریم. چهارشنبه آینده برای گزارش‌ها و بینش‌های بیشتر در مورد این فضای در حال تحول دوباره بیایید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس