گزارش جدید می گوید که سرمایه گذاران زن در سال 2021 رشد بازار کریپتو را رهبری کردند

میانگین ارزش و حجم تراکنش‌های انجام‌شده در پلتفرم BTCM در سال 2021 با افزایش 48 درصدی و 118 درصدی افزایش یافت و میانگین سفارش‌های روزانه 42 درصد افزایش یافت.

بر اساس گزارش جدیدی از BTC Markets (BTCM)، بازار کریپتو در حال بلوغ است و دیگر با حدس و گمان هدایت نمی شود. بر اساس گزارش صرافی ارزهای دیجیتال استرالیا، رشد بازار کریپتو در سال 2021 ناشی از ابزارهای کاربردی بوده است.

گزارش مطالعه سرمایه‌گذار BTCM در سال 2021، یک تجزیه و تحلیل عمیق از داده‌های صرافی BTCM برای سال 2021 است که بر اساس جمعیت‌شناسی (سن، جنسیت، نوع سرمایه‌گذار) تقسیم می‌شود تا به طور ناشناس عادات سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را در بین 325000 مشتری آن بررسی و تجزیه و تحلیل کند.

طبق گزارش، “ملکه های کریپتو” یا بهتر بگوییم سرمایه گذاران زن روی پلت فرم با سرعت بیشتری نسبت به همتایان مرد خود رشد کرده اند. سرمایه‌گذاران زن در مقایسه با سرمایه‌گذاران مرد که 83 درصد افزایش یافته‌اند، 126 درصد افزایش یافته‌اند.

بر اساس این گزارش، مهم‌ترین هجوم مشتریان جدید برای BTCM در سال 2021 از سوی «انباشت‌کنندگان ثروت بالغ» استرالیا بوده است که بین 45 تا 59 سال سن دارند و نسبت به سال 79 درصد افزایش داشته‌اند. به گفته کارولین بولر، مدیر عامل شرکت BTC Markets، این روند به دلیل ریسک پذیری محتاطانه این گروه سنی که شروع به آماده شدن برای بازنشستگی می کنند، دلگرم کننده است. او افزود:

آنها تجربیات زیادی را در بازارهای سرمایه گذاری سنتی به ارمغان می آورند و تصمیم آنها برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ناشی از ترس از دست دادن (FOMO) نیست، بلکه بر اساس تحقیقات و اطلاعات استراتژیک است.”

BTC Markets همچنین فاش کرد که بیت کوین (بیت کوین) و اتریوم (ETH(USDT) به عنوان یک شرکت جدید در پنج ارز دیجیتال برتر معامله شده ظاهر شد. میانگین ارزش معاملات انجام شده در این پلتفرم 48 درصد افزایش یافت و سفارشات روزانه 42 درصد افزایش یافت. علاوه بر این، میانگین حجم معاملات انجام شده در این پلتفرم 118 درصد افزایش یافت. با توجه به بازارهای BTC، رشد قابل توجه به دلیل تعداد بیشتری از سرمایه گذاران است که کاربرد ارزهای دیجیتال را تشخیص می دهند.

مربوط: تقریباً نیمی از آلمانی‌ها در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند: گزارش

اگرچه سرمایه‌گذاران منفرد بیشترین کاربران را در پلتفرم BTCM تشکیل می‌دهند، اما معامله‌گران انحصاری (196%)، شرکت‌ها (79%) و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خود مدیریت شده (SMSF) (74%) عملکرد بهتری نسبت به خرده‌فروشی (66%) در سال 2021 داشتند. بر اساس این گزارش، اندازه سرمایه گذاری SMSF به طور قابل توجهی رشد کرد، به طوری که سپرده های اولیه در حال حاضر به صدها هزار نفر می رسد و نه ده ها هزار، و میانگین اندازه پرتفوی برای شرکت ها 61٪ افزایش یافته است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس