در حال حاضر 450 استارت آپ Web 3.0 در کشور وجود دارد که شامل چهار یونیکورن می شود.

گزارش: هند از نظر حجم نیروی کار وب 3.0 در رتبه سوم جهان قرار دارد


طبق یک مطالعه جدید منتشر شده توسط انجمن ملی شرکت های نرم افزار و خدمات (NASSCOM)، یک سازمان غیرانتفاعی در هند با بیش از 3000 عضو، این کشور در حال حاضر 11 درصد از استعدادهای وب 3.0 جهان را در اختیار دارد. این رقم هند را با توجه به نیروی کار وب 3.0 خود، با استخدام نزدیک به 75000 متخصص بلاک چین، سومین کشور بزرگ جهان می کند. علاوه بر این، این گروه صنعتی انتظار دارد که استخر استعدادها تا دو سال آینده بیش از 120 درصد رشد کند.

هند همچنین خانه 450 است استارت آپ های وب 3.0که چهار تای آنها شرکت های تک شاخ هستند. تا آوریل 2022، اکوسیستم وب 3.0 هندی 1.3 میلیارد دلار سرمایه جذب کرده است. علاوه بر این، بیش از 60 درصد استارت آپ های هندی Web 3.0 ردپای خود را در خارج از کشور گسترش داده اند.

اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌های فهرست‌شده در این مطالعه، برنامه‌های کاربردی در امور مالی غیرمتمرکز، بازارهای توکن‌های غیرقابل تعویض بازی، متاورزها، جوامع غیرمتمرکز، مکانیسم‌های هماهنگی زنجیره‌ای و غیره ایجاد می‌کنند.

طی چند سال آینده، NASSCOM نسبت به چشم انداز رشد وب 3.0 در کشور خوشبین است و اظهار می کند که انتظار دارد تعداد کاربران اینترنت هندی 150 میلیون و کاربران 5G در هند به 500 میلیون افزایش پیدا کند. دبجانی قوش، رئیس NASSCOM، اظهار داشت:

“پذیرش سریع هند از فناوری های عصر جدید، اکوسیستم استارتاپی رو به رشد آن، و پتانسیل استعدادهای مهارت دیجیتالی در مقیاس بزرگ، موقعیت این کشور را در چشم انداز جهانی وب 3 تثبیت می کند. دیدن این که صنعت و سهامداران دولتی در هند در حال اتخاذ موضع بسیار خوبی هستند، دلگرم کننده است. رویکرد عمل‌گرایانه نسبت به فناوری بلاک چین، با موارد استفاده در حوزه‌هایی از سلامت و ایمنی، امور مالی، فناوری سازمانی و ثبت زمین گرفته تا آموزش.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر