DappRadar-Report-Blockchain-Games-Dominate-DApp-Industry

  • DappRadar و Blockchain Game Alliance (BGA) گزارش بازی های Blockchain را برای سه ماهه اول سال 2022 منتشر کردند.
  • آخرین رقم سرمایه گذاری برای سه ماهه اول 2.5 میلیارد دلار است.
  • بر اساس گزارش DappRadar، 1.22 میلیون کیف پول فعال منحصر به فرد در صنعت بازی های بلاک چین در ماه مارس ایجاد شد.

ردیاب معروف بازار، DappRadar، و اتحاد بازی های بلاک چین (BGA) گزارش بازی های بلاک چین را برای سه ماهه اول سال 2022 در چهارشنبه گذشته منتشر کردند.

آخرین گزارش به دنبال گزارشی منتشر شد که در فوریه منتشر شد که در آن 720 میلیون دلار سرمایه گذاری شده بود بازی های بلاک چین و زیرساخت ها آخرین رقم سرمایه گذاری برای سه ماهه اول 2.5 میلیارد دلار است. این گزارش همچنین نشان می دهد که سرمایه گذاران خطرپذیر و سایر سرمایه گذاران 4 میلیارد دلار در سال 2021 جمع آوری کرده اند.

نام های تجاری Animoca در گزارش ذکر شده است زیرا 360 میلیون دلار جمع آوری کرده است و ارزش آن را به 5 میلیارد دلار رسانده و همچنین برندهای Animoca را به یک برند برتر Web3 تبدیل کرده است. سایر معاملات ذکر شده در این گزارش عبارتند از Sequoia Capital با سرمایه گذاری 450 میلیون دلاری خود در Polygon (MATIC) و Yuga Labs که 450 میلیون دلار بودجه دریافت کرده است.

بر اساس گزارش DappRadar، 1.22 میلیون کیف پول فعال منحصر به فرد در صنعت بازی های بلاک چین در ماه مارس ایجاد شد و بیش از نیمی از فعالیت در این صنعت مربوط به برنامه های بازی و برنامه های غیرمتمرکز است که شامل یک بازی برای کسب درآمد (P2E) مشوق

این گزارش نیز نشان داد Splinterlands شماره یک برنامه غیرمتمرکز بازی برای کسب درآمد است و Polygon زنجیره جانبی Layer2 با بیشترین بازی های P2E است، یعنی Arc8، Aavegotchi، Crazy Defense Heroes و Pegaxy.

Axie Infinity (AXS) در بین 10 بازی برتر با استفاده روزانه قرار دارد. با این حال، این گزارش به تعداد کیف پول‌های فعال منحصربفرد مرتبط شده اشاره می‌کند Axie Infinity پس از هک 650 میلیون دلاری پل رونین در اوایل سال جاری در فوریه کاهش یافت.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر