گزارش: Solana و Moonbirds به بازار NFT کمک می کنند تا به حجم معاملات ماهانه 6.5 میلیارد دلاری برسد

Moonbirds نیم میلیارد در حجم معاملات شرکت کرد، در حالی که سولانا 91 درصد افزایش حجم معاملات NFT را در ماه نسبت به ماه ثبت کرد.

سولانا (SOL) و Moonbirds پس از شش هفته فاز خنک شدن به بازار توکن غیرقابل تعویض نزولی کمک کردند.

بر اساس گزارش ماهانه DappRadar، بازار NFT با افزایش 23 درصدی نسبت به ماه مارس، رکورد معاملات چند ماهه 6.5 میلیارد دلاری را به ثبت رساند و تنها برای سومین بار در تاریخ خود از مرز 6 میلیارد دلار عبور کرد.

منبع: DappRadar

Moonbirds نیم میلیارد حجم معاملات را به خود اختصاص داد در حالی که بلاک چین Solana نزدیک به 300 میلیون دلار در معاملات NFT با 91 درصد افزایش ماهانه به ثبت رساند.

بسیاری از پروژه های هیپ جدید NFT نیز به افزایش حجم معاملات کمک کردند، به خصوص Otherdeeds که 760 میلیون دلار در 24 ساعت به دست آورد. موفقیت Otherdeeds تلخ و شیرین بود زیرا منجر به هزینه بالای گاز تا 2.5 ETH در زمان ضرب شد.

تعداد کیف پول‌های فعال منحصربفرد روزانه در تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز در آوریل به ۲.۳۶ میلیون نفر رسید که نسبت به مارس ۰.۲ درصد افزایش اندک نشان می‌دهد. BNB Chain و Wax بالاترین میانگین کیف پول های مرتبط با 568000 و 492000 کیف پول فعال منحصر به فرد را در روز مشاهده کردند.

مربوط: مرورگر اپرا دسترسی مستقیم به اکوسیستم DApp مبتنی بر زنجیره BNB را امکان پذیر می کند

در حالی که بازار NFT بهبود قابل توجهی داشت، ارزش کل قفل شده در امور مالی غیرمتمرکز به دلیل نوسان قیمت‌های توکن 12 درصد کاهش یافت. با این حال، ترا (لونا) روند بازار مشترک را برای ثبت افزایش 15 درصدی در تسلط TVL با مجموع 30 میلیارد دلار در پروتکل نادیده گرفت.

کاهش قیمت TVL و نوسانات توکن بازار DeFi را محدود به ادامه گسترش خود نکرد، زیرا اکوسیستم رشد قابل توجهی فراتر از اتریوم را ثبت کرد.ETH) بلاک چین تسلط TVL اتریوم از 94 درصد در سال گذشته به 59 درصد در آوریل کاهش یافته است.

بازی‌های بلاک چین در ماه آوریل علیرغم نقض‌های بزرگی مانند هک پل رونین. DApp های بازی 52 درصد از کیف پول های فعال منحصر به فرد این صنعت را تشکیل می دهند. شبکه های بزرگ بلاک چین بازی مانند Polygon و BNB نیز در صدر نمودار فعالیت های زنجیره ای قرار دارند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس