گلدمن ساکس به دنبال معامله معاملات مشتقه با FTX است

  • گلدمن ساکس ادغام مشتقات ارز دیجیتال را در معامله با FTX.US در نظر می گیرد
  • هدف FTX تبدیل شدن به “تجار کمیسیون آتی” و مدیریت مشتقات داخلی است.
  • رگولاتورهای ایالات متحده به شدت در مورد این معامله تردید دارند.

بانک سرمایه گذاری وال استریت گلدمن ساکس در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در زمینه استخراج ارز دیجیتال با همکاری شعبه ایالات متحده صرافی ارز دیجیتال است. FTX.

با توجه به الف گزارش توسط هفته نامه آمریکایی بارون، FTX به دنبال تغییر مجوز از طرف است کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC). در این گزارش که به نقل از “یکی از افراد آشنا با این موضوع” اشاره شده است، افزوده شده است که مجوز ارتقا یافته بورس را قادر می سازد تا به عنوان یک واسطه برای معاملات مشتقه اهرمی عمل کند.

هدف این صرافی تبدیل شدن به “بازرگانان کمیسیون آتی” (FCM) است که در صورت استفاده از پول وام داده شده برای تجارت، تمام وثیقه ها و الزامات حاشیه را به صورت داخلی رسیدگی می کند. در حال حاضر کارگزاری ها این نقش را ایفا می کنند.

رئیس جمهور در حالی که در مورد بزرگترین FCM ها صحبت می کرد که به پیشنهاد صرافی کریپتو استقبال می کنند FTX ایالات متحده بازوی برت هریسون اشاره کرد:

ما چندین FCM داریم که قبلاً متعهد به ادغام فناوری با صرافی هستند… چندین مورد بزرگ وجود دارد که احتمالاً می توانید نام ببرید.

هریسون معتقد است پیشنهاد FTX به نفع FCM ها خواهد بود. به گفته وی، اخیراً کارگزاران تحت فشارهای فزاینده ای قرار گرفته اند که آنها را به عنوان واسطه مجبور می کند تا مقادیر زیادی سرمایه را ثبت کنند.

هریسون پیشنهاد کرد که مدل یکپارچه FTX سرمایه را برای کارگزاری‌ها آزاد می‌کند و می‌تواند منجر به درآمد بیشتر شود، سپس گفت: “ما به آنها شانس بیشتری برای داشتن یک تجارت آتی سودآور خواهیم داد.”

اخیراً، تجارت مشتقات کریپتو یک موضوع پرطرفدار بوده است، به طوری که چندین تنظیم کننده اروپایی و آمریکایی اکثر صرافی های کریپتو را از ارائه معاملات اهرمی منع کردند. پیشرو صرافی ارز دیجیتال بایننس پس از مداخلات نظارتی مجبور شد عرضه مشتقات خود را در چندین کشور اروپایی از جمله آلمان، ایتالیا و هلند متوقف کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر