گوچی آخرین برند لوکسی است که پرداخت های ارز دیجیتال شده را در فروشگاه می پذیرد

تلاش های گذشته گوچی در وب 3 با پذیرش 12 ارز دیجیتال توسط این برند در چند فروشگاه منتخب، با برنامه ریزی گسترده تر برای آینده، به اوج خود رسید.

برند مد ایتالیایی گوچی اعلام کرده است که تا پایان ماه جاری در پنج فروشگاه خود در ایالات متحده پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد و قصد دارد این سرویس را به تمام 111 فروشگاه خود در آمریکای شمالی گسترش دهد.

گوچی 12 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین را می پذیرد (بیت کوین)، بیت کوین کش (BCHاتریوم (ETH)، بیت کوین پیچیده (WBTC)، لایت کوین (LTC)، شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE) و پنج استیبل کوین دلار آمریکا با توجه به Vogue Business.

مشتریان پرداخت با کریپتو در فروشگاه در مکان های آزمایشی در نیویورک، لس آنجلس، میامی، آتلانتا و لاس وگاس ایمیلی با یک کد QR برای پرداخت از طریق کیف پول دارایی دیجیتال آنها ارسال می شود. کارمندان شروع به آموزش و آموزش در زمینه ارز دیجیتال، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و Web3 کرده‌اند تا برای راه‌اندازی آماده شوند.

گوچی اخیراً با دو مجموعه NFT که در سال 2022 راه اندازی شدند – مجموعه “SUPERGUCCI” در فوریه در سال 2022، در یک ولگردی برای پذیرش وب 3 قرار گرفته است. همکاری با برند اسباب بازی SUPERPLASTICو “Gucci Grail” مجموعه در ماه مارس، صاحبان پروژه های NFT موجود در تراشه آبی مانند میمون های بی حوصله، پنگوئن های پژمرده و دنیای زنان.

اولین NFT آن یک فیلم 4 دقیقه ای با عنوان بود آریا که از لباسش الهام گرفت مجموعه به همین نام که در ژوئن 2021 به قیمت 25000 دلار به صورت آنلاین فروخته شد حراج به میزبانی کریستیز

گوچی با خرید زمین مجازی در The Sandbox در ماه فوریه به Web3 گسترش بیشتری داده است و یک تجربه خرده فروشی مجازی شبیه فروشگاه الکترونیکی Vault خود ایجاد کرده است.

Gucci Vault یک فروشگاه مفهومی آنلاین است که «حضور گوچی در متاورس» را به نمایش می‌گذارد و مجموعه‌ای انتخاب شده توسط مدیر خلاق آن از قطعات نادر گوچی قدیمی است.

استمربوط: آیا آینده ای برای مد دیجیتال در متاورس وجود دارد؟

کریپتو لوکس است

برندهای سطح بالا وارد فضای کریپتو و وب 3 شده اند. در ماه مارس، برچسب مد Off-white شروع به پذیرش پرداخت با شش ارز دیجیتال در فروشگاه های شاخص خود در پاریس، میلان و لندن کرد.

Off-white متعلق به اکثریت LVMH است که سهم خود را در پذیرش Web3 دیده است و در گذشته NFTها را تحت برندهای Hennessy، Bulgari و Louis Vuitton منتشر کرده است.

برند ساعت لوکس LVMH، Hublot، مجموعه ای محدود را منتشر کرد که فقط با استفاده از بیت کوین قابل خرید استاخیراً این برند با ارائه دهنده کیف پول سرد لجر شریک شد راه اندازی یک ساعت با نسخه محدود و لجر نانو ایکس در ماه فوریه

برندهای ساعت فرانک مولر و Norgain همراه با برچسب مد Phillip Plein همگی کریپتو را می پذیرند و حتی نمایندگی های خودرو و خودروسازان دارایی های دیجیتالی را برای وسایل نقلیه پیشرفته می پذیرند.

شرکت لوکس تناسب اندام Equinox Group از 3 می شروع به پذیرش پرداخت های ارز دیجیتال برای باشگاه های مستقر در شهر نیویورک کرد، با عضویت سالانه که فقط کمتر از 1.4 ETH یا 4044 دلار شروع می شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس