این شرکت از Animoca Brands، خالق بازی محبوب متاورس، The Sandbox حمایت می کند.

یوبی سافت به دنبال سرمایه گذاری و ایجاد بازی های بلاک چین است

یوبی سافت، یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های بازی‌های ویدئویی در جهان – که مسئولیت ایجاد بازی‌های محبوب فرنچایز مانند Assassin’s Creed، Far Cry و For Honor را بر عهده دارد، این هفته میزبان تماس درآمد سه ماهه دوم خود بود، جایی که بلاک چین موضوع اصلی بحث بود.

در کنار گزارش افزایش 15 درصدی بازیکنان فعال منحصر به فرد در نیمه اول سال نسبت به سال 2020 و اینکه Assassin’s Creed Valhalla به دومین بازی سودآور در تاریخ شرکت ها تبدیل شده است، مدیر عامل شرکت فرانسوی، ایو گیمو، نیز تمایل خود را برای سرمایه گذاری ابراز کرد. و پذیرش شرکت های بازی مبتنی بر بلاک چین در این پلتفرم.

علی‌رغم پیشرفت‌های قابل‌توجهی در این فضا، مانند تامین مالی شرکت Animoca Brands، مالک بازی متاورس مبتنی بر اتریوم The Sandbox، Guillemot اظهار داشت که این پلتفرم در مراحل اولیه تحقیق و توسعه است.

یوبی سافت در آوریل امسال به یک گره اعتبارسنجی در شبکه تزوس ، یک اپراتور گره کانال در شبکه Aleph.im در ماه جولای و یکی از اعضای موسس Blockchain Game Alliance، ائتلافی برای تشویق پذیرش این دو بخش، تبدیل شد.

Frédérick Duguet، مدیر مالی Ubisoft، از تأثیرات احتمالی فناوری بلاک چین بر صنعت بازی بسیار صحبت کرد:”بلاک چین بازی برای کسب درآمد بیشتری را امکان پذیر می کند که به بازیکنان بیشتری امکان می دهد در واقع محتوا کسب کنند، محتوای خود را داشته باشند، و ما فکر می کنیم که صنعت را بسیار رشد خواهد داد. ما با بسیاری از شرکت های کوچک که روی بلاک چین کار می کنند، کار کرده ایم. ما شروع به داشتن دانش خوبی در مورد اینکه چگونه می تواند بر صنعت تأثیر بگذارد، داریم و می خواهیم یکی از بازیگران کلیدی در اینجا باشیم.”

مطالب مرتبط: غول بازی Ubisoft به Aleph.im به عنوان اپراتور گره کانال اصلی می پیوندد

شرکت بازی‌سازی، Valve، اخیراً پس از اعلام نامحبوب آن‌ها مبنی بر ممنوعیت همه بازی‌های رمزنگاری، بلاک چین و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و محتوای موجود در بازار استیم، درگیر تیترهای اصلی شد و اظهار داشت که این دارایی‌ها ارزش ذاتی ندارند.

در پاسخ به این ممنوعیت، گروه حامی دیجیتال Fight for the Future که توسط اتحاد بازی های بلاک چین، Enjin و 26 پروژه بازی های بلاک چین پشتیبانی می شود، نامه ای سرگشاده منتشر کردند که در آن از شرکت خواسته شد تا بر روی تصمیم خود متمرکز شود و بیان کرد که سازمان های مستقل غیرمتمرکز (DAOs) و NFT ها می توانند به پیشرفت «سیستم های غیرمتمرکز، دموکراتیک، تعاملی و متمرکز بر بازیکن» کمک کنند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع