بنیانگذار زنجیره AME

  • بنیانگذار زنجیره AME می گوید که بلاک چین لایه 1 ایمن نیست.
  • AME Chain یک دفتر کل دارایی دیجیتال غیرمتمرکز سریع و امن است.
  • کمال می گوید که بلاک چین ایمن کوانتومی راه رو به جلو است.

هر چیزی که کلمه کوانتوم در آن باشد ترسناک به نظر می رسد – فراتر از درک یک انسان عادی. اما کامالکانان ونکاتارامان آدم معمولی نیست. در سن 32 سالگی، او قبلاً یکی از بنیانگذاران زنجیره AME بود. هنگامی که او با تیم CoinQuora در مورد پروژه های بلاک چین ایمن کوانتومی خود صحبت می کند، با تمرکز لیزری واضح صحبت می کند.

AME Chain یک دفتر کل دارایی دیجیتال غیرمتمرکز سریع و ایمن است که با EVM با کارایی و مقیاس پذیری بالا سازگار است. اساساً، AME Chain اولین و تنها بلاک چین دارای امنیت کوانتومی در جهان است. بنابراین ما در مقایسه با دیگر بلاک چین های لایه 1 چیزی منحصر به فرد ایجاد کرده ایم.

تیم کمال، متشکل از فارغ التحصیلان IIT و پژوهشگران، بیش از یک سال را صرف مطالعه امنیت کوانتومی کردند. او می گوید تلاش آنها در نهایت نتیجه داد. کمال می گوید: «و ما در شرف راه اندازی شبکه اصلی خود هستیم. “ما در حال حاضر با شبکه آزمایشی در وب سایت زنده هستیم.”

اگر اکنون بازار کریپتو را ببینید، حدود 200 میلیارد دلار TVL در بلاک چین موجود قفل شده است. کمال می‌گوید و صادقانه بگویم، این دارایی‌های قفل شده با ارزش کل، که روی بلاک چین لایه ۱ قفل شده‌اند، ایمن و امن نیستند. او به ما می گوید که دلیل این امر این است که همه آنها از اعداد شبه تصادفی در ارز دیجیتال استفاده می کنند. از سوی دیگر، زنجیره AME از اعداد تصادفی کوانتومی استفاده می کند. او می گوید که این امر باعث می شود AME Chain برتر و ایمن تر از سایر لایه های بلاک چین باشد.

AME Chain روی پروژه‌های متعددی کار می‌کند و اخیراً با StackOS، پروتکل ابری غیرمتمرکز، و همچنین با CR Square، یک پلتفرم DeFi، وارد یک مشارکت استراتژیک شده است. ما مطمئن هستیم که در مدت کوتاهی، بسیاری از توسعه دهندگان از پلتفرم ما برای استقرار قراردادهای هوشمند، ضرب NFT، ساخت متاورس و موارد دیگر استفاده خواهند کرد. این آینده خواهد بود،» این کارآفرین هندی در پایان گفتگو با CoinQuora اضافه می کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر