یکی از بنیانگذاران لابراتوار یوگا پیش از حمله احتمالی هشدار داده است، یکی از منابع داخلی توییتر مدعی است

گوردون گونر پس از دریافت “اطلاعات معتبر” در مورد حمله احتمالی هشدار داد که یک خودی از توییتر به دور زدن امنیت حساب های رسانه های اجتماعی کمک می کند.

گوردون گونر، یکی از بنیانگذاران یوگا لبز، پس از دریافت “اطلاعات معتبر” مبنی بر اینکه یک خودی از توییتر به دور زدن امنیت حساب ها کمک می کند، هشداری در مورد حمله احتمالی به حساب های رسانه های اجتماعی آنها در زیر چتر آزمایشگاه یوگا صادر کرد.

آزمایشگاه های یوگا، خانه برخی از محبوب ترین ها توکن های غیر قابل تعویض (NFTs)، از جمله Bored Ape Yacht Club (BAYC) و Otherside، پس از دریافت اطلاعاتی در مورد یک حمله سازماندهی شده در حساب های رسانه های اجتماعی خود، به طور فعالانه برای امنیت به توئیتر مراجعه کردند.

بلافاصله پس از هشدار به جامعه، مقامات توییتر به طور جدی نظارت بر فعالیت های حساب ها را علاوه بر تقویت امنیت موجود آغاز کردند. گونر در حین صدور اخطار پیشگیرانه، به سرمایه گذاران اطلاع داد که این شرکت هرگز ضرابخانه های غافلگیرکننده را انجام نخواهد داد – روشی محبوب که مهاجمان برای فریب دادن قربانیان استفاده می کنند.

محبوبیت و تقاضای عمومی پیشنهادات NFT آزمایشگاه یوگا منجر به این شد افزایش ناخواسته کلاهبرداری های با موضوع میمون. در 5 ژوئن، مهاجمان موفق شدند به گروه های BAYC an OtherSide Discord متعلق به Yuga Labs نفوذ کرده و با بیش از 145 اتر (ETH).

تحقیقاتی که توسط کارآگاه بلاک چین، OKHotshot انجام شد، نشان داد که این حمله با هک کردن حساب Discord بوریس واگنر، مدیر اجتماعی و اجتماعی در آزمایشگاه یوگا انجام شده است.

مربوط: خوش بینی 20 میلیون توکن را پس از سوء استفاده از سردرگمی L1 و L2 از دست می دهد

راه حل مقیاس بندی لایه 2 خوش بینی پس از قربانی شدن قربانی سوء استفاده در قرارداد هوشمند بازارساز خود، 20 میلیون توکن OP را از دست داد.

از این تعداد، یک میلیون توکن به ارزش حدود 1.3 میلیون دلار فروخته شد و یک میلیون توکن به ارزش حدود 730000 دلار به آدرس اتریوم Vitalik Buterin در Optimism منتقل شد. 18 میلیون توکن باقی‌مانده همچنان غیرفعال هستند و می‌توانند فروخته شوند یا برای تغییر تصمیمات حاکمیتی مورد استفاده قرار گیرند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس