سقوط استیبل کوین الگوریتمی Terra و اکوسیستم آن در می 2022 بحران عظیمی را در فضای کریپتو ایجاد کرد. همراه با زمستان شدید کریپتو، این صنعت شاهد زیان های عظیمی بود. در نتیجه، میلیاردها دلار از دست رفت و بسیاری از سرمایه گذاران اعتماد خود را به ارزهای دیجیتال از دست دادند.

به تدریج، فضا در حال احیای مجدد است زیرا چندین دارایی و شرکت های ارز دیجیتال در حال برداشتن قید و بندهای خود هستند. بازسازی و تثبیت ارزش به آرامی برای برخی از شرکت کنندگان امید ایجاد می کند. علاوه بر این، ظهور برخی رویدادها و فعالیت‌ها در این صنعت می‌تواند فضای قوی‌تری را برای ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

Terra بازگشت خود را با راه اندازی Terra Classic (LUNC) و عرضه اخیر Terra (LUNA) انجام داده بود. با این حال، اکوسیستم LUNA همچنان در حال چرخش است زیرا اتهامات بیشتری در مورد Do Kwon، یکی از بنیانگذاران Terraform Labs انباشته شده است. کوون متهم شد که از زمان سقوط اکوسیستم LUNA در حال فرار بوده است.

واکنش کوون به اتهامات پنهان شدن

با این حال، رئیس Terra اخیراً در توییتر نوشت تا ادعای پنهان شدن خود را از مقامات روشن کند. او گفت که هیچ تلاشی برای پنهان شدن در جایی انجام نداده است و توضیح داد که در هفته های گذشته در مکان های عمومی مانند مراکز خرید و پیاده روی بوده است اما با کسی برخورد نکرده است.

به یاد بیاورید که سازمان بین المللی پلیس جنایی (اینترپل) اعلامیه قرمز رسمی را علیه دو کوون صادر کرد. این گزارش باعث سقوط قیمت های قبلی Terra Classic (LUNC) و Terra اخیراً منتشر شده (LUNA) شد.

همچنین قبلاً گزارشی مبنی بر بازگشت دو کوون به کره جنوبی منتشر شده بود. این به این دلیل است که وزارت خارجه این کشور درخواست لغو گذرنامه بین‌المللی او را تصویب کرد.

بر اساس گزارش، پس از موفقیت آمیز بودن اقدام، کوون باید ظرف دو هفته در کشورش باشد. همچنین، دادستان کره جنوبی درخواست اینترپل را در سراسر جهان برای اجرای قانون برای دستگیری دو کوون در رویت فاش کرد.

در واکنش به پست توییتر Kwon، کاربری نظر او را در مورد اعلامیه قرمز اینترپل از Terra Chief پرسید. Kwon پاسخ داد که او آن را در وب سایت آنها جستجو کرده است اما چنین چیزی را ندیده است.

دلایل احتمالی افزایش قیمت توکن Terra

پس از بیانیه Kwon، عملکرد توکن های Terra چشمگیر بوده است. اما این تمام دلیل افزایش موج است. علاوه بر این، صرافی پیشرو جهانی ارزهای دیجیتال، بایننس، حمایت خود را از مکانیسم سوزاندن Terra نشان داد.

صرافی درصدی از تمام کارمزدهای معاملاتی در محل و جفت معاملات حاشیه Terra Classic را می سوزاند. آدرس رایت LUNC نرخ سوختگی را دریافت خواهد کرد.

Terra Classic (LUNC) در یک فضای 24 ساعته 61 درصد ارزش خود را بازیابی کرد. همچنین حجم معاملات آن با 250 درصد افزایش به 2.29 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته رسید.

افزایش قیمت LUNA در نمودار l LUNAUSDT در Tradingview.com

به همین ترتیب، Terra (LUNA) که اخیراً راه اندازی شده است طی 24 ساعت روند مثبتی را ثبت کرده است. قیمت 30 درصد افزایش یافت زیرا میانگین معاملات آن به 2.68 دلار رسید. همچنین حجم معاملات 730 میلیون دلار است که حدود 204 درصد افزایش را نشان می دهد.

Featured image from Pixabay, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر