• Meteora یک پلتفرم موسیقی مبتنی بر بلاک چین است که مجموعه ای از ابزارهای گوش دادن به موسیقی پیشرفته را در اختیار هنرمندان و شنوندگان قرار می دهد.
  • این پلتفرم واسطه‌ها را حذف می‌کند، هنرمندان را توانمند می‌سازد و به آنها اجازه می‌دهد از محتوایشان درآمدزایی کنند.
  • یک ICO برای MRA، توکن بومی Meteora، از 5 می آغاز می‌شود.

موج بعدی تکامل موسیقی اینجاست. در چند دهه گذشته، اینترنت به عنوان «چیزی» که صنعت موسیقی را مختل می‌کند مورد ستایش قرار می‌گرفت و همینطور هم شد. با این حال، اکنون آشکار است که تکامل اینترنت، به ویژه برای هنرمندان و سازندگان، تنگناهای خاصی داشته است.

واسطه‌ها در بازار، عمدتاً لیبل‌های ضبط و خانه‌های تولید، راهی برای بهره‌برداری از هنرمندان و برداشتن بخش مهم‌تر از کیک پیدا کردند – این امر باعث شد هنرمندان در حسرت راهی مناسب برای کسب درآمد از استعدادهای خود باشند.

القای بلاک چین نوید بازگرداندن قدرت را به سازندگان برای کنترل زنجیره تامین و حقوق مرتبط با تولیداتشان داد. یکی از این پروژه ها در فضای بلاک چین-موسیقی است شهاب سنگ، با حمایت تیم Lunaris Inc.

چشم انداز اکوسیستم متئورا

Meteora یک پلتفرم موسیقی مبتنی بر بلاک چین است که مرکز اصلی هنرمندان، شنوندگان و متخصصان است که به همه آنها مجموعه ای از ابزارها را ارائه می دهد تا گوش دادن به موسیقی را برای شنوندگان لذت بخش و برای سازندگان سودآور باشد.

این پروژه دارای یک عملکرد زنجیره ای متقابل به این معنی که هنرمندان در بلاک چین‌ها دسترسی گسترده‌تری به مخاطبان دارند. این ویژگی ممکن است با افزایش تقاضا، قیمت کف NFT هنرمندان را افزایش دهد، در درجه اول زمانی که اثر ضرب شده در یک زنجیره بومی کوچکتر قرار می گیرد.

سه بخش وجود دارد، یعنی Meteora Stage، پخش کننده و بخش اجتماعی پلت فرم. Meteora Market، بازار پلت فرم؛ و Meteora Studio، سازنده و بخش حرفه ای پلتفرم.

توانمندسازی هنرمندان و سازندگان: حق امتیاز، حق چاپ، و موارد دیگر

هدف Meteora حذف است واسطه ها در توسعه، انتشار و پرداخت موسیقی؛ همچنین تجربه کاربر را بهبود بخشید و گوش دادن، ایجاد و مدیریت موسیقی را تا حد امکان جذاب، لذت بخش، روان و قابل اعتماد کنید. این پروژه بر روی بازگرداندن هنرمندان به گفتگو متمرکز شده است و به آنها اجازه می دهد از حق امتیاز برخوردار شوند و حقوق مرتبط با صاحبان خود را کنترل کنند. علاوه بر این، هنرمند به طور کامل هر فروش NFT، پخش جریانی حراج و قیمت معامله را تعیین می کند.

آنها می توانند قطعه خود را برای ایجاد Master NFT در LUNARIS.CORE آپلود کنند. سپس هنرمند می‌تواند کپی‌هایی از این NFTS، به نام سی‌دی (دیسک‌های زنجیره‌ای)، ایجاد کند تا آنها را بفروشد و در عین حال مالکیت اصلی NFT را حفظ کند. Master NFT در کیف پول هنرمند ذخیره می شود و به آنها اجازه می دهد تمام فایل های ذخیره شده در Master را کنترل کنند. امضای ارز دیجیتال هنرمند برای هرگونه اقدام مربوط به Master NFT مورد نیاز است.

هنرمندان به جای اینکه فقط بخشی از کار خود را بدست آورند، می توانند کل درآمد فروش را حفظ کنند. هر فروش به حساب هنرمند واریز می شود و در هر زمان پرداخت می شود. METEORA از MRA به عنوان ارز دیجیتال دیجیتال خود برای سهولت تراکنش و امنیت LUNARIS.CORE استفاده می کند. با این حال، هنرمندان همچنین امکان استفاده از ارز فیات را دارند.

یکی از ویژگی های جدید Meteora این است که از حق چاپ آثار هنرمندان محافظت می کند. هنرمندان باید قبل از آپلود موسیقی خود در پلتفرم، فرآیند تأیید KYC را انجام دهند. اطلاعات به‌دست‌آمده برای احراز هویت حق چاپ استفاده می‌شود و با هر Master NFT، فایل‌های حق چاپ مربوطه نیز در شبکه IPFS ذخیره می‌شوند.

آنچه در انتظار Meteora است

در مجموع، Meteora، در سطح بنیادی خود، راهی به جلو و دور از مدل کسب‌وکار صنعتی موجود که صنعت موسیقی را آزار می‌دهد، در کنار ارتقای تجربه کاربر بر روی پلت‌فرم با ارائه یک تجربه گیمیفی، پیشنهاد می‌کند.

Meteora برای خود یک ICO برگزار خواهد کرد نشانه بومی، MRA، از پنجم ماه مه به سازندگان، علاقه مندان به موسیقی و هنرمندان روی پلتفرم شروع می شود. انتظار می رود که توکن MRA کمی پس از پایان Meteora ICO در آگوست 2022 در CEX و DEX فهرست شود و لیست صرافی های شریک در شبکه های اجتماعی METEORA اعلام شود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر