بزرگترین صرافی

موجودی بیت کوین بایننس در حال تخلیه است: 40000 بیت کوین از بزرگترین صرافی رمزارز خارج شد

بازتوزیع داخلی وجوه

پیش از این، Binance.US با یک باگ بزرگ مواجه بود که منجر به به اصطلاح “لغزش” شد – تفاوت بین قیمت مورد انتظار یک معامله و اجرای واقعی یک سفارش.مربوطظاهرا توییتر در حال آزمایش سرویس انعام بیت کوین در دستگاه های اندرویدی است

هر گاه دفتر سفارش در بازار خیلی نازک باشد و صرافی نتواند نقدینگی کافی را فراهم کند ، نوسانات دارایی به طور تصاعدی افزایش می‌یابد که منجر به کاهش شدید ارزش می‌شود.

بزرگترین صرافی
با توجه به اشکالی که ظاهر شد، قیمت بیت کوین در Binance.US به 8000 دلار کاهش یافت و دستورات خرید متعددی در راه کاهش اجرا شد. 
به منظور تأمین نقدینگی بیشتر در بازار در Binance.US ، پلتفرم اصلی می تواند بخشی از وجوه خود را به پلت فرم مورد نظر ایالات متحده منتقل کند ، که توسط معیارهای زنجیره ای به عنوان “خروجی” شمارش می شود.
خروجی های طبیعی
با عبور بیت کوین از ATH قبلی و ثابت ماندن حجم معاملات، برخی از معامله گران و سرمایه گذاران تصمیم می گیرند وجوه خود را از صرافی ها دور کرده و آنها را در کیف پول خود نگه دارند.
بیت کوین بایننس

بر اساس معیارهای حجم ، هیچ فشار فروش قابل توجهی در بورس های متمرکز و همچنین هیچ فعالیت تجاری غیرعادی وجود نداشته است.

پیش از این، در ماه می، زمانی که قیمت بیت کوین از ATH قبلی به 29000 دلار کاهش یافت، جریان های ارز قابل توجهی ظاهر شد. اکثر سرمایه گذاران خرده فروشی وجوه را از کیف پول خود به صرافی ها منتقل کرده اند تا سود ببرند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع