پس از اعلام در ماه مارس برنامه های خود برای گنجاندن معاملات آتی بیت کوین در عرضه های خود، B3، یک بورس اوراق بهادار برزیل، به طور رسمی معاملات خود را باز کرد و در اولین روز خود به یک نقطه عطف مهم دست یافت. معاملات آتی بیت کوین

B3 فیوچرز بیت کوین شاهد افزایش تقاضا است

پس از راه اندازی معاملات آتی بیت کوین در 17 آوریل، B3 موج عظیمی از تقاضا و علاقه از طرف علاقه مندان به ارزهای دیجیتال را تجربه کرد که مشتاق معامله با معاملات آتی بیت کوین تازه فهرست شده بودند. بورس اوراق بهادار گزارش شده است که در اولین روز معاملاتی، بیش از 7400 قرارداد آتی بیت کوین به طور فعال معامله شد.

این حجم معاملات بی سابقه نشان می دهد علاقه شدید سرمایه گذاران به مشتقات ارزهای دیجیتال و همچنین افزایش تقاضا برای قرار گرفتن در معرض BTC در میان معامله گران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال برزیل.

شایان ذکر است، B3 فاش کرد که تقاضا برای معاملات آتی بیت کوین در صرافی آن چنان عمیق بود که به 111000 سفارش خرید یا فروش در صفحه معاملات رسید. بازار مشارکت شدیدی در قراردادهای تازه راه اندازی شده نشان داده بود، با مدیر محصولات فهرست شده در B3، مارکوس اسکیستیماس، که تأیید کرد که افزایش تقاضا ناشی از معرفی اولین محصول B3 بود. مشتق مرتبط با یک ارز دیجیتال.

معرفی معاملات آتی بیت کوین، گامی مهم رو به جلو برای بورس است که با چشم انداز آن برای گسترش پیشنهادات خود برای برآوردن نیازهای کاربران همسو می شود. Skistymas همچنین نشان داده است که واکنش بازار به معاملات آتی بیت کوین اخیراً فهرست شده بسیار مثبت بوده است که نشان دهنده پتانسیل قابل توجهی برای این قراردادها در داخل است. بازار برزیل

معاملات آتی BTC به عنوان پوششی در برابر نوسانات بازار عمل می کند

به گفته Skistymas، قراردادهای آتی بیت کوین ابزار مناسبی بود که می توانست به عنوان پوششی در برابر بیت کوین تبدیل شود و به طور بالقوه ابزاری را برای سرمایه گذاران برزیلی برای مدیریت هجوم ریسک های مرتبط با آن فراهم کند. نوسانات قیمت بیت کوین

برای وضوح بیشتر، آینده بیت کوین قراردادی است بین سرمایه گذارانی که روی قیمت آتی ارز دیجیتال پیشگام شرط بندی می کنند و بدون نیاز به خرید آن، در معرض دید بیت کوین قرار می گیرند. داده شده نوسانات بالای btc و نوسانات قیمت در شرایط خاص بازار با دقت پیش بینی قیمت ارز دیجیتال می تواند چالش برانگیز باشد. علاوه بر این، تنها تعداد انگشت شماری از تحلیلگران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال موفق شده اند اقدامات قیمت بیت کوین را با دقت پیش بینی کنند.

در ابتدای سال، قیمت BTC از زیر 50000 دلار به یک افزایش یافت اوج تمام دوران بیش از 75000 دلار در مارس 2024. در زمان نگارش، این ارز دیجیتال پس از مشاهده یک دلار با قیمت 66129 دلار معامله می شود. اصلاح قیمت عمده طبق گزارش CoinMarketCap، طی ماه گذشته 0.09٪ کاهش یافته است.

صرف نظر از غیر قابل پیش بینی بودن BTC و تغییرات قیمت، راه اندازی معاملات آتی بیت کوین در B3 این پتانسیل را دارد که یک عصر جدید پذیرش در میان سرمایه گذاران برزیلی، فرصت های جدیدی را برای آنها فراهم می کند تا پرتفوی خود را با این ابزارهای مالی تنظیم شده متنوع کنند.

BTC price falls below $66,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Business Post Nigeria، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر