جرد پولیتز شریک است سرمایه Rarestone، یک صندوق Web3 فعال با بازوی بازاریابی (Rarestone Labs). از سال 2020، Rarestone در سرمایه گذاری و بازاریابی پروتکل های DeFi، دراپ های NFT و بازی های زیرساخت Web3 پیشرو بوده است. از آنجایی که صنعت همیشه در حال تغییر است، ما می‌خواستیم با جارد همگام شویم تا ببینیم از آخرین چرخه چه چیزی تغییر کرده است و چگونه پروژه‌ها می‌توانند بهترین موقعیت را برای موفقیت در هنگام فکر کردن به بازاریابی داشته باشند.

نکاتی را که می توانید برای پروژه هایی که یک طرح بازاریابی ارائه می دهند ارائه دهید چیست؟

مودب ها: پروژه‌ها، مشابه جذب کاربران فناوری سنتی، نیاز به ایجاد یک استراتژی ارتباطی مؤثر دارند که در مورد ارزشی که ارائه می‌کنند و اینکه چگونه مستقیماً بر کاربران و جوامع تأثیر می‌گذارد، بحث می‌کند. اول، نکته مهم این است که سازگار باشید. رفتن به “خفا” یک استراتژی کارت وحشی است که می تواند در اوایل برای به دست آوردن شتاب استفاده شود، اما نباید با پیشرفت نقشه راه در کانون توجه قرار گیرد. ارتباط بیش از حد در مقابل ارتباط کم توصیه من است. به خصوص از آنجایی که دامنه توجه در حال کاهش است و اعضای جامعه اگر ندانند دقیقا چه اتفاقی می افتد و چه زمانی اتفاق می افتد، علاقه خود را به جای دیگری می برند.

دوم، مطمئن شوید که حداقل یک بازاریاب در تیم خود دارید. ساده به نظر می‌رسد، اما تیم‌های متعددی را می‌یابیم که تا آخرین لحظه از بازاریابی غفلت می‌کنند. در این مواقع، برون سپاری به آژانس ها کاملاً خوب است، اما باید یک نقطه تماس داخلی برای کمک به هماهنگی و بررسی هر فعالیت داشته باشید. حتی یک جوان خوب است. یک تصور غلط رایج این است که یک محصول به اندازه کافی خوب خود را به بازار عرضه می کند، اما صنعت در حال شلوغ تر شدن است و با سرعت تاب حرکت می کند – شما باید از بین مردم متمایز شوید.

چه چیزی از سال 2017 در نحوه بازاریابی پروژه ها تغییر کرده است؟

مودب ها: جوامع، کاربران و حتی دلالان پیچیده تر و تا حدی نابخشوده هستند. تاکتیک‌های متمرکز کوتاه‌مدت که اغلب در چرخه گذشته دیده می‌شدند، اگر برای یک پروژه مضر باشند، اکنون به سرعت در معرض دید قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، یک روند اخیر وجود دارد که تاثیر بلندمدت سهام را زیر سوال می برد. بازیگران صنعت که اغلب به عنوان یک استراتژی در مراحل اولیه ضروری تلقی می شود که به پاداش دادن به کاربران بلندمدت درگیر کمک می کند (و باعث ایجاد یک اعلامیه قوی در جامعه می شود)، اکنون پایداری سهام را زیر سوال می برند. آیا شرط بندی فقط یک ترفند برای حفظ یک مسیر مثبت قیمت و کاهش فشار فروش است یا واقعاً مربوط به جامعه است؟

اینها سوالات و معضلاتی هستند که پروژه ها باید در هنگام ساختن یک استراتژی بازاریابی جامع زیر سوال ببرند.

برخی از مشکلات رایج در نحوه بازاریابی شرکت ها چیست؟

مودب ها: بسیاری از آنها تمرکز طولانی مدت ندارند. اطمینان حاصل کنید که استراتژی بازاریابی شما با چشم انداز بلندمدت و نقشه راه شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، من بنیانگذاران را می بینم که گرفتار کمپین های بازاریابی پر زرق و برق می شوند که برای سلامت نشانه های بلندمدت پروژه مضر است. با انتشار سخاوتمندانه، علاقه در اوایل افزایش می یابد و سپس با حرکت اعضای جامعه به سمت شی براق بعدی کاهش می یابد. در طول این فرآیند، شما باید ارزیابی کنید که یک کمپین بازاریابی باید چه ریسکی داشته باشد و چرا. بدون این دانش، تنها یک رکود بد در بازار لازم است تا تمام شتاب‌ها از بین برود و احتمالاً وضعیتی ایجاد شود که بهبودی از آن غیرممکن باشد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر