MetaBrewSociety برای ارائه حق رای بر یک کارخانه آبجوسازی از طریق NFTs و DAO

Brewing می تواند به زودی درمان Web3 را دریافت کند، با توکن هایی که به دارندگان این امکان را می دهند که چگونه کارخانه آبجوسازی مورد علاقه خود را اداره کنند.

MetaBrewSociety (MBS) مستقر در مونیخ به زودی حق رای در تصمیمات تجاری یک کارخانه آبجوسازی فیزیکی را از طریق توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) ارائه می دهد.

MBS در فوریه سال جاری توسط گروهی از سرمایه گذاران و کارآفرینان NFT دوستدار آبجو تشکیل شد که ایده ترکیب یک کارخانه آبجوسازی با Metaverse، یک DAO و NFTs را برای ایجاد یک “ابزار IRL ملموس که ارزش مشخصی دارد” ایجاد کرد. برای شرکت کنندگان

به عنوان بخشی از پروژه، MBS انجام خواهد داد پیشنهاد مجموعه‌ای از گواهی‌های نمادین «سهم آبجو» که سطوح مختلفی از حقوق حاکمیتی را بر یک کارخانه آبجوسازی فیزیکی در مونیخ ارائه می‌کند که در Metaverse نیز حضور خواهد داشت. پلت فرم Sandbox به عنوان یک مکان بالقوه در نظر گرفته شده است.

همه NFT ها به دارنده حداقل 100 قوطی آبجو رایگان در سال حق می دهند، با فروش NFT ها به تامین مالی خرید و افزایش حجم کارخانه آبجوسازی کمک می کند. پس از خرید مکان فیزیکی، پروژه یک DAO متشکل از دارندگان NFT تشکیل می دهد.

هولگر مانویلر، بنیانگذار و مدیر عامل MBS، در صحبت با کوین تلگراف، خاطرنشان کرد که DAO یک بازی خواهد کرد. نقش مهمی در حاکمیت دارد کسب و کار رو به جلو است، در حالی که نقش مهمی در تحقیقات مصرف کننده ایفا می کند:

DAO تمام تصمیمات تجاری اصلی را که از کدام آبجو دم می‌کنیم، نحوه قیمت‌گذاری آن‌ها به دارندگان غیر NFT، جایی که آنها را بفروشیم و غیره می‌گیرد.

او افزود: “زیبایی این DAO این است که همچنین نشان دهنده یک گروه هدف دائمی عظیم است، چیزی که سایر برندهای مصرف کننده باید زمان و هزینه زیادی را برای آن صرف کنند.”

MBS در مجموع 6000 NFT را در دو مرحله راه اندازی خواهد کرد و اولین دسترسی به اعضای لیست سفید در تاریخ نامشخصی در آینده نزدیک داده می شود. هنگامی که 75٪ از NFT ها ضرب شد، MBS یک کارخانه آبجوسازی موجود را خریداری می کند که نام آن به “MetaBrewery” تغییر می کند.

Mannweiler اظهار داشت که این پروژه به احتمال زیاد “حق کمک هزینه آبجو را برای هر سال به دارندگان NFT به عنوان یک NFT جداگانه واگذار می کند تا اگر در یک سال خاص به آبجو نیاز نداشتند یا تعداد NFT های بیشتری نسبت به خود دارند، بتوانند آن را بفروشند/کسب درآمد داشته باشند. می تواند بنوشد.”

MBS همچنین از نوع مبتنی بر Metaverse کارخانه آبجوسازی خود به عنوان راهی برای افزایش نمایش پروژه استفاده خواهد کرد، در حالی که همچنین به عنوان یک فروشگاه آنلاین برای خرید طیف وسیعی از آبجوهای خود عمل می کند.

Mannweiler تاکید کرد که مفاهیم Web3 مانند DAO و NFT می توانند به تحریک و مدرن کردن “حتی قدیمی ترین مارک ها” کمک کنند زیرا آنها ایجاد جوامع اختصاصی که می تواند به طور فعال مسیر یک شرکت را شکل دهد:

جامعه‌ای که NFTs را برگزار می‌کند، یک گروه هدف دائمی از دوستداران آبجو نوآور جوان است که می‌تواند به شکل‌دهی و احیای هر برندی با هدایت آن به سمت تجارب برند و محصولی که دقیقاً با این گروه هدف طنین‌انداز می‌شود، کمک کند. “

Mannweiler افزود: “اگر دارندگان NFT آنچه را که به دست می آورند دوست داشته باشند، بزرگترین سفیران برند ما خواهند بود و به دوستان و خانواده خود در تجربه MetaBrewSociety کمک می کنند و بنابراین پایه ای برای رشد دیوانه کننده آینده ایجاد می کنند.”

مربوط: فراتر از هیاهو: NFT ها می توانند در تغییر تجارب تجاری پیشرو باشند

یکی از بنیانگذاران اظهار داشت که اگر گزینه تولید آبجوسازی دوم در آینده به واقعیت تبدیل شود، MBS ممکن است دومین افت NFT را راه اندازی کند.

از نظر توکن‌های اضافی، چندین گزینه وجود دارد که با DAO خود بررسی خواهیم کرد. اول، ممکن است NFT های بیشتری را برای خرید یک کارخانه آبجوسازی دیگر رها کنیم… اگر ببینیم تقاضا برای رویکرد ما به اندازه کافی زیاد است، احتمالا یکی پس از دیگری می پردازیم.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس