MicroPets به سرعت به یکی از داغ‌ترین پروژه‌های زنجیره هوشمند بایننس (BSC) در ماه‌های اخیر تبدیل شده است. 
تیم تمام ستاره آنها متشکل از کارشناسان DeFi، برندسازی و بازاریابی است که به آنها کمک می کند تنها در عرض دو ماه به بیش از 60000 دارنده دست یابند و ارزش بازار بیش از 200 میلیون دلار در تمام زمان ها داشته باشند. 
با برند خود ساخته شده و هر روز قوی تر می شود، تیم جزئیات فروش MicroPets 2D NFT خود را نهایی کرده است، که پیش بینی می شود با توجه به اهدای 100 هزار دلاری به یک خریدار تصادفی NFT و 100 هزار دلاری به خیریه، سر و صدای زیادی ایجاد کند. در نقاط عطف مختلف
MicroPets چیست؟
MicroPets داغ‌ترین میم‌ها را در فضای رمزنگاری، از Doge گرفته تا Floki، گرفته و آن‌ها را به NFT‌های سه بعدی دوست‌داشتنی تبدیل کرده است. 
کاربران توکن های MicroPets را در PancakeSwap خریداری می کنند، از dApp ساخته شده سفارشی خود بازدید می کنند و سپس یک جعبه می خرند. 
در داخل جعبه یک NFT سه بعدی تصادفی وجود دارد که هر کدام نادر بودن و چند برابر کننده خاص خود را دارند. 
هر چه NFT نادرتر باشد، پاداش بهتری خواهد داشت. 
این تیم همچنین یک بازی Play-To-Earn (P2E) در دست توسعه دارد که توسط Cubix، یک شرکت سازنده برنامه مشهور، در اوایل سه ماهه اول سال 2022 منتشر خواهد شد. 
تا کنون، این تیم ده ها هزار NFT سه بعدی را فروخته است.
درباره مجموعه MicroPets 2D NFT
مجموعه نسخه محدود MicroPets 2D NFT شامل 10000 NFT است که هر کدام ویژگی ها و پس زمینه های منحصر به فرد خود را دارند. 
مجموعه ای که به زیبایی طراحی شده است برای خرید در MicroPets dApp با هزینه فقط 0.25 BNB در دسترس خواهد بود. 
کاربران همچنین می توانند موجودی خود را در داخل dApp مشاهده و نمایش دهند. 
این تیم به طور سفارشی یک قرارداد هوشمند برای مدیریت تمام تصادفی سازی و نسل NFT ایجاد کرده است. 
با توجه به قدرت برند و جامعه، پیش‌بینی می‌شود که فروش در سراسر رسانه‌های اجتماعی و فراتر از آن گسترش یابد!
100 هزار دلار هدیه و 100 هزار دلار کمک خیریه
تیم MicroPets متعهد شده است که پس از رسیدن به نقطه عطف فروش 50 درصدی این مجموعه، 100 هزار دلار به امور خیریه اهدا کند. 
اما، این همه چیز نیست. 
برای افزایش تقاضا و کمک به گسترش فروش در رسانه‌های اجتماعی، تیم ۱۰۰ هزار دلار را به صورت زنده به خریدار تصادفی NFT پس از فروش کامل مجموعه اهدا می‌کند. 
در کنار هم، این دو ابتکار مطمئناً هیاهو و سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند، در حالی که در این فصل تعطیلات نیز بسیار مفید هستند.
تامین مالی متمرکز بورس اوراق بهادار
با دانستن نقطه عطف بعدی برای MicroPets، لیست‌های برتر تبادل متمرکز (CEX) است، تیم از بخشی از بودجه تولید شده از فروش 2 بعدی NFT برای پوشش این هزینه‌ها استفاده خواهد کرد. 
پیش‌بینی می‌شود که این فهرست‌ها منجر به ارزش سرمایه‌گذار بلندمدت برای دارندگان MicroPets و کلکسیونرهای 2D NFT شود و برند MicroPets قوی‌تر و شناخته‌شده‌تر را تضمین کند. 
این تیم به طور خاص CEX را هدف قرار خواهد داد که معتقد است می تواند بیشترین ارزش را برای سرمایه گذاران MicroPets داشته باشد. 
MicroPets در حال حاضر در چندین صرافی فهرست شده است، اما این تیم اهداف خود را حتی بالاتر از آن قرار داده است.
Metaverse Expansion Funding
متاورس به سرعت به یک روند و بازار در حال گسترش در فضای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. 
اگرچه این تیم در حال حاضر یک بازی P2E را در دست توسعه دارد، اما معتقد است که Metaverse مسیر بعدی است که برای ادامه حرکت و افزایش طول عمر پروژه نیاز دارد. 
در حال حاضر، این تیم چشم‌اندازی برای ایجاد یک اکوسیستم کامل MicroPets Metaverse دارد که با استفاده از توکن MicroPets، ارائه‌های NFT فعلی آنها را در دنیایی تعاملی و جذاب زنده می‌کند. 
با دانستن اینکه تحقق بخشیدن به این چشم انداز ارزان نخواهد بود، تیم به دنبال جذب سرمایه از طریق فروش مجموعه MicroPets 2D NFT است. 
این تیم مقدار قابل توجهی از بودجه جمع آوری شده برای این توسعه را بودجه خواهد داد.
نقاط عطف و مهارت بازاریابی MicroPets
از زمان راه اندازی آنها در 18 اکتبر 2021، تیم رهبری، همراه با پشتیبانی بیش از 30 ادمین، تعداد دارندگان خود را به بیش از 60000 افزایش داده است. 
علاوه بر این، MicroPets به دلیل محبوبیت و تقاضای کاربران همچنان یکی از برترین توکن‌های پرطرفدار در CoinMarketCap، CoinGecko و Crypto.com است. 
این تیم در کمتر از دو ماه توانست جامعه تلگرام خود را به بیش از 20000 عضو در سراسر جوامع بین المللی متعدد خود افزایش دهد. 
قرارداد هوشمند توسط Certik با Skyshield ممیزی می شود و تعهد تیم به اجرای عالی را بیشتر تقویت می کند.
علاوه بر این، این تیم متخصصان برندسازی و بازاریابی هستند و از همه چیز، از مسابقات اجتماعی که آگاهی برند را بیشتر می‌کند تا تبلیغات رسانه‌های اجتماعی تقریباً در هر پلتفرمی، استفاده می‌کنند. 
تاکید بر برندسازی نه تنها ارزش بلندمدت NFT را افزایش می‌دهد، بلکه به طور مداوم اعضای جامعه متعهدتر و پرشورتر، قلب و روح اکوسیستم MicroPets را ایجاد می‌کند.
نتیجه
با توجه به سابقه موفقیت نشان داده شده تیم MicroPets و محبوبیت پروژه، انتظار می رود فروش مجموعه دو بعدی NFT آنها یک رویداد بسیار محبوب در جامعه رمزنگاری باشد. 
همراه با هدایای 100 هزار دلاری به یک خریدار تصادفی NFT با 100 هزار دلار اضافی که صرف خیریه می شود، شادی و خوشحالی زیادی را در این فصل تعطیلات به همراه خواهد داشت.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع