ویژگی Adobe می‌تواند آدرس کیف پول خالق NFT و اطلاعات رسانه‌های اجتماعی را به ابرداده توکن‌های فهرست شده در Rarible اضافه کند و به «مبارزه با اطلاعات نادرست با اسناد و صحت قابل تأیید محتوا» کمک کند.

Rarible و Adobe با هدف محافظت از سازندگان NFT با یکدیگر همکاری می کنند

غول نرم‌افزاری Adobe در تلاش است تا با پیوند دادن پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی و آدرس‌های کیف پول رمزنگاری، کار سازندگان توکن غیرقابل تعویض یا NFT را آسان‌تر کند تا ثابت کنند که هنرمندان پشت کار خود هستند.

در روز سه‌شنبه، بازار NFT Rarible اعلام کرد که با Adobe شریک می‌شود و به سازندگان توکن اجازه می‌دهد تا اعتبار محتوای شرکت نرم‌افزاری را برای تأیید صحت محتوای دیجیتال نمایش دهند. به گفته ادوبی، این ویژگی می‌تواند آدرس کیف پول خالق NFT و اطلاعات رسانه‌های اجتماعی را به ابرداده‌های اعتبار محتوای توکن‌های فهرست‌شده در Rarible اضافه کند و به «مبارزه با اطلاعات نادرست با اسناد و صحت قابل تأیید محتوا» کمک کند.

به عنوان عضوی از ابتکار اصالت محتوا Adobe در کنار بی‌بی‌سی، گتی ایمیج، مایکروسافت و نیکون، به نظر می‌رسد راریبل همچنان این گزینه را برای سازندگان NFT خواهد داشت که نام مستعار خود را حفظ کنند، زیرا آنها نشانی‌های رمزنگاری مرتبط با هویت آنلاین یا رسانه‌های اجتماعی کامل واقعی خود را نشان می‌دهند. پروفایل ها هویت خریدار پشت خرید 69 میلیون دلاری NFT بیپل در ماه مارس تا زمانی که تصمیم به افشای هویت خود گرفت ناشناس ماند .

موارد مرتبط: نقض حق نسخه برداری و NFT: هنرمندان چگونه می توانند از خود محافظت کنند

طبق داده‌های DappRadar، Rarible هشتمین بازار بزرگ NFT از نظر حجم معاملات روزانه است که در زمان انتشار 393910 دلار گزارش شده است. با این حال، حجم تراکنش های این پلتفرم از زمانی که در آوریل به 2.5 میلیون دلار رسید، کاهش قابل توجهی داشته است. OpenSea بیش از 58 میلیون دلار حجم داشت که آن را بسیار بالاتر از SuperRare با 1.3 میلیون دلار قرار می دهد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع