Socios ثبت نام در لیگ برتر فوتبال – اما این هنوز یک تلاش نشانه ای نیست

پلت فرم فن توکن با جدیدترین شراکت به فوتبال آمریکایی منشعب می شود تا رویدادهای تعامل طرفداران را بدون صدور توکن فن به MLS بیاورد.

پلتفرم فان توکن Socios با 26 تیم لیگ برتر فوتبال (MLS) برای ارائه تجربیات و جوایز تعامل طرفداران شریک شده است، اما تاکنون هیچ توکنی از طرفداران اعلام نشده است.

بزرگترین لیگ حرفه ای فوتبال در ایالات متحده یک مشترک ایجاد کرد اعلامیه با Socios در روز چهارشنبه توضیح داد که این همکاری به هواداران کمک می کند تا به “جوایز، نظرسنجی ها و فرصت های انحصاری” برای 26 باشگاه شریک MLS دسترسی پیدا کنند.

اگرچه در این اطلاعیه هیچ رویداد خاصی برای تعامل با طرفداران ذکر نشده است، اما بیان می‌کند که “MLS پیش‌بینی می‌کند که طرفداران می‌توانند برای پیش‌بینی‌های صحیح مربوط به بازی و پاسخ‌دهی صحیح به سوالات، جوایزی را دریافت کنند.”

MLS در سال 2019 از فروش 8.6 میلیون طرفدار، 816 میلیون دلار درآمد کلی از فروش بلیط و تجارت کسب کرد. Statista و ویکیپدیا. داده‌های مربوط به سال‌های 2020 و 2021 به دلیل محدودیت‌های کووید به شدت نادرست است.

Socios اکنون با بیش از 125 تیم ورزشی در هشت لیگ ورزشی بین‌المللی بر اساس وب سایت خود شریک شده است. بیشتر مشارکت‌ها شامل ایجاد توکن‌های طرفدار است که خریداران برای شرکت در رویدادها و کسب دسترسی انحصاری به امتیازات استفاده می‌کنند.

توکن های فن نشان دهنده a تجارت نسبتا بزرگ به خودی خود، با ارزش بازار حدود 255 میلیون دلار CoinGecko داده ها. اکثر این توکن ها از تیم های فوتبال اروپایی هستند.

تعامل با هواداران به ناچار شامل صدور یادگاری هایی است که Socios از طریق توکن های غیرقابل تعویض (NFT) برای تیم های فوتبال اروپایی در سال جاری صادر کرده است. در ارتباط با چیلیز پلت فرم (CHZ). Socios و Chiliz همچنین بازاریابی را امضا کردند مشارکت با 13 تیم NFL برای ایجاد NFT

با این حال، این خبر با استقبال گرم طرفداران MLS در توییتر مواجه نشد و برخی از طرفداران تنفر خود را از این همکاری ابراز کردند. یک نگاه اجمالی به توییتر نشان می‌دهد که اکثر توییت‌های طرفداران در سراسر لیگ منفی بوده‌اند و بسیاری به مشارکت فعلی Socios با لیگ‌های فوتبال اروپایی اشاره می‌کنند.

واکنش طرفداران ممکن است به دلیل پوشش رسانه های اصلی بازار در حال ظهور ایجاد شده باشد. یک 29 آوریل مقاله از رسانه‌های خبری ورزشی The Athletic این توکن‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی آن‌ها را اساساً به‌عنوان طرح‌های پمپ و تخلیه طراحی کرد که برای افزایش درآمد طراحی شده‌اند.

حساب رسمی توییتر Dynamo Theory، انجمنی که از تیم هیوستون دینامو MLS حمایت می کند، توییت کرد امروز “شما هرگز نمی بینید که طرفداران در سراسر MLS برای چیزی شبیه به آنها گرد هم بیایند [over] این حمایت Socios.”

مطالب مرتبط: برنامه های کاربردی علامت تجاری Gatorade به پیوستن به متاورس اشاره می کنند

وقتی از مدیر حساب کاربری خواسته شد منظور از توییت را تأیید کند، مدیر حساب به کوین تلگراف گفت که این توییت مخالف شراکت نیست، اما گفت: “فقط پاسخ ها را بخوانید و توییت ها را در اعلامیه هر تیم نقل قول کنید.” آنها گلکسی لس آنجلس را پیشنهاد کردند نخ به عنوان مثال، که چند طرفدار تحت تأثیر قرار نمی دهد.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس