Spotify

    • Spotify از طریق “Spotify Island” همکاری با Roblox را اعلام کرد.
    • این همکاری به طرفداران و هنرمندان این امکان را می دهد که در یک فضای مجازی مشترک با هم تعامل داشته باشند.
    • K-Park، یک جزیره مضمون، یک ادای احترام به کی پاپ خواهد بود که در بهار 2022 برگزار می شود.

در 3 می، Spotify اعلام کرد یک پست وبلاگ ورود آن به متاورس با همکاری Roblox به نام “Spotify Island”. این همکاری طرفداران و هنرمندان را در سراسر جهان به یک فضای مجازی مشترک می‌کشاند تا «سرزمین شگفت‌انگیز صداها، جستجوها و کالاهای انحصاری» را کشف کنند. در جزئیات، کاربران Roblox می‌توانند با هنرمندان معاشرت کنند، محتوای انحصاری را باز کنند و ماموریت‌های تعاملی را کامل کنند.

جزیره اصلی Spotify به عنوان یک مرکز برای جزایر موضوعی آینده عمل خواهد کرد که در طول سال منتشر خواهند شد. این جزایر مضمون حاوی محتوای انحصاری، تعاملات هنرمندان و مینی کوئست‌های موضوعی هستند.

در اواخر بهار امسال، K-Park اولین جزیره موضوعی این همکاری خواهد بود. این جزیره ادای احترام به کی پاپ خواهد بود و به طرفداران این فرصت را می دهد که با هنرمندان کره ای Stray Kids و SUNMI تعامل داشته باشند.

یک تیزر تصویری از جزیره Spotify با صفحه‌ای که هنرمند کره‌ای SUNMI را در پس‌زمینه نشان می‌دهد.

Spotify اولین برند پخش موسیقی خواهد بود که با همکاری و حضور در Roblox از طریق Spotify Island در آن حضور خواهد داشت. از طریق این همکاری، Spotify تجربیات صوتی فراگیر را با Soundtrap ارائه می دهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند موسیقی بسازند و صداها را در ایستگاه‌های بیت‌ساز مجازی Soundtrap بسازند.

هدف Spotify از طریق Spotify Island، برقراری ارتباط هنرمندان با طرفداران و همچنین شراکت با آنها برای ایجاد کالاهای مجازی درون بازی است. در مورد کالا، Spotify ادعا می کند که بخشی از فروش را مستقیماً به هنرمندان برمی گرداند.

از ژانویه 2022، وجود داشته است تقریباً 2000 برنامه کاربردی مرتبط با متاورژن به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت شد. این اپلیکیشن ها از شرکت هایی مانند پلی بوی، Dunkin، KFC، Hooters، PizzaHut، Taco Bell، رالف لورن، و بیشتر.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر