دومین پست بزرگ ارزهای دیجیتال در مقایسه با کاهش 21 درصدی قیمت بیت کوین در روز شنبه، زیان کمتری داشت.

Ethereum بومی رمز اتر ( ETH ) ارز رمزنگاری در کنار دیگر در 4. دسامبر سقوط این حال، حرکت نزولی حرکت خود آن را از ضربه زدن به بالا سه سال در برابر بیت کوین (باز نخواهد BTC )، رمزنگاری پیشرو در جهان توسط سرمایه بازار.
نرخ ارز ETH/BTC کمی بیش از 11.50 درصد جهش کرد و برای اولین بار از می 2018 به 0.0835 بیت کوین رسید. افزایش قیمت این جفت ارز در مقایسه با کاهش 15 درصدی قیمت اتر در برابر دلار آمریکا در روز شنبه ظاهر شد که پس از آن ظاهر شد. فروش کل بازار که منجر به سقوط بیت کوین تا 21 درصد در روز شد .
نمودار قیمت روزانه ETH/USD. 
منبع: TradingView

روایت “حفاظی” ETH در مقابل BTC ظاهر می شود
در حالی که ضررهای اتر قابل توجه بود، اما در مقایسه با بیت کوین از نظر دلار آمریکا نسبتاً ملایم تر بود زیرا جفت ETH/BTC به بالاترین سطح سه سال اخیر رسید. 
در همان زمان، برخی از تحلیلگران بر این باور بودند که سرمایه گذاران با دومین ارز دیجیتال بزرگ به عنوان 
پناهگاهی در برابر بیت کوین در طول سقوط روز شنبه برخورد کردند.
کریپتو بیرب، تحلیلگر بازار مستقل در توییتی در روز شنبه گفت: «به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران ETH را به عنوان پوششی در نظر گرفته‌اند.» آزمایش میانگین متحرک 200 دوره ای آن (موج نارنجی) به عنوان پشتیبانی.
نمودار قیمت چهار ساعته ETH/BTC با پشتیبانی MA 200 دوره. 
منبع: TradingView

Lukas Enzersdorfer-Konrad، مدیر محصول Bitpanda، خاطرنشان کرد که تعطیلی ETH/BTC در نوامبر بهترین اتفاق در 45 ماه گذشته بوده است، به این معنی که گاوها هنوز “قدری برای یک دوره اضافی باقی مانده اند.”
اتریوم امسال با اختلاف زیادی از بیت کوین پیشی گرفته است […] تسلط خود را در بازار به 22 درصد افزایش داد، تعداد آدرس‌های فعال در شبکه همچنان در حال افزایش است در حالی که انتشار خالص ETH همچنان در حال کاهش است که ممکن است اصلی‌ترین باشد. دلیل افزایش سریع آن است.”
چشم انداز فنی
همانطور که کوین تلگراف 
قبلاً توضیح داد ، اتر چشم انداز ادامه روند صعودی خود را به دلیل الگوی پشتیبانی فنی به نام مثلث صعودی نشان داده است.
مطالب مرتبط:  
اتریوم در برابر بیت کوین «در آستانه سهموی شدن» است زیرا تحلیلگران در مورد BTC ارزیابی می کنند

روز شنبه، جفت ETH/BTC از محدوده مثلث صعودی به سمت صعودی خارج شد که با افزایش جزئی در حجم معاملات همراه شد. 
در یک دنیای “کامل”، حرکت به سمت بالا این جفت باید تا زمانی که به سطوحی در طول برابر با حداکثر فاصله بین خطوط روند بالا و پایین مثلث از نقطه شکست اندازه گیری شود، کشیده شود.
در یک دنیای “کامل”، حرکت به سمت بالا این جفت باید تا زمانی که به سطوحی در طول برابر با حداکثر فاصله بین خطوط روند بالا و پایین مثلث از نقطه شکست اندازه گیری شود، کشیده شود.
نمودار قیمت هفتگی ETH/BTC با الگوی کانال صعودی. 
منبع: TradingView

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، هدف صعودی مثلث، از نقطه شکست نزدیک به 0.077 BTC، هدف سود را نزدیک به 0.1 BTC قرار می دهد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع