یک تحلیلگر توضیح داده است که پرچم خرس به طور بالقوه برای لایت کوین در حال شکل گیری است که در صورت تایید، ممکن است باعث کاهش LTC تا این سطح شود.

لایت کوین به دلیل این پرچم خرس ممکن است در خطر سقوط عمیق قرار گیرد

در یک پست در X، علی تحلیلگر به شکل گیری پرچم خرس احتمالی برای لایت کوین اشاره کرده است. آ “پرچم خرس” الگویی در تحلیل تکنیکال است که همانطور که از نامش پیداست مانند پرچمی روی میله به نظر می رسد.

این الگو زمانی شکل می گیرد که دارایی یک حرکت نزولی شدید را مشاهده کند و آن را با یک دوره تثبیت دنبال کند. این تثبیت به سمت یک روند صعودی کلی اتفاق می‌افتد، به این معنی که سطح بالایی آن با اتصال اوج‌های بالاتر ایجاد می‌شود، در حالی که خط پایین پایین‌ترین سطح را به هم می‌پیوندد.

روند نزولی قبل از تثبیت قطب را جبران می کند، در حالی که کانال مانند یک پرچم به نظر می رسد. در داخل پرچم، قیمت به طور طبیعی احتمالاً مقاومت در سطح بالایی را احساس می کند، در حالی که حمایت در سطح پایین تر است.

پرچم خرس عموماً به عنوان یک الگوی ادامه در نظر گرفته می شود، به این معنی که روند نزولی پس از شکل گیری الگو ادامه خواهد یافت. این ادامه زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت در نهایت به تثبیت خود پایان می‌دهد و از سطح پایین‌تر پرچم سقوط می‌کند.

مانند پرچم خرس، “پرچم گاو نر“، که در شرایط مخالف شکل می گیرد. در مورد این الگو، قیمت پس از دوره تثبیت به سمت پایان های نزولی با یک حرکت صعودی تند شکسته می شود.

اکنون، نموداری که توسط تحلیلگر به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که یک پرچم خرس احتمالی در قیمت 3 روزه لایت کوین شکل می گیرد:

The pattern currently forming in the 3-day price of the cryptocurrency | Source: @ali_charts on X

از نمودار، قابل مشاهده است که قیمت 3 روزه لایت کوین احتمالاً در چند ماه گذشته در یک پرچم خرس تثبیت شده است. با این حال، با آخرین سقوط در دارایی، به نظر می رسد قیمت در نهایت از الگوی به سمت پایین خارج می شود.

این سقوط در سکه رخ داده است زیرا بقیه بخش ارزهای دیجیتال نیز با تصادف در. با این حال، بر خلاف بسیاری از دارایی‌های دیگر، LTC هرگز از افزایش شدیدی برای شروع سال لذت نبرد، بنابراین افت شدید به‌ویژه برای آن مضر بوده است.

افت پس از اخیر، چشم انداز لایت کوین علی اشاره می کند که چالش برانگیز به نظر می رسد. اگر فشار فروش ادامه یابد، LTC ممکن است شاهد کاهش تا 38 دلار باشیم که به طور بالقوه تشکیل پرچم خرس را تأیید می کند.

به طور کلی، برش‌های هر الگوی پرچم تقریباً به اندازه قطب قبلی هستند، به همین دلیل است که تحلیلگر این هدف را انتخاب کرده است. اگر کاهش بالقوه لایت کوین به این شکل انجام شود، آنگاه این دارایی بیش از 41 درصد از سطوح قیمت فعلی کاهش می‌یابد.

قیمت LTC

لایت کوین قبلاً بالای 73 دلار شناور بود، اما پس از این سقوط 11 درصدی، سکه اکنون به تنها 65 دلار کاهش یافته است.

نمودار قیمت لایت کوین

Looks like the price of the coin has been moving sideways since the plunge | Source: LTCUSD on TradingView

تصویر برجسته از Kanchanara در Unsplash.com، نمودارها از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر