ارائه‌دهنده جهانی پرداخت‌های کریپتو، ریپل، آماده است تا در صنعت 1.5 تریلیون دلاری سرمایه‌گذاری کند که نشان‌دهنده افزایش احتمالی XRP است. این شرکت به طور استراتژیک خود را برای ارائه راه حل هایی برای پیچیدگی های مالی در این صنعت قرار داده است.

گسترش استراتژیک ریپل

در گزارش اخیر چهارشنبه منتشر شده در ایکس (توئیتر سابق)، ریپل، یک شبکه پرداخت دیجیتال مبتنی بر بلاک چین، آخرین هدف توسعه خود را به عنوان صنعت فناوری اطلاعات 1.5 تریلیون دلار شبکه کریپتو نقشی متحول کننده برای ریپل در صنعت فناوری اطلاعات که در آن مشکلاتی وجود دارد، متصور شده است پرداخت های برون مرزی و دیگر چالش‌های مالی مدت‌هاست که ادامه دارد.

۹۷ درصد از رهبران پرداخت معتقدند که بلاک چین و دارایی‌های دیجیتال نقش مهمی در امکان پرداخت سریع‌تر در سه سال آینده خواهند داشت. ریپل بیان کرد: در آخرین راهنمای پرداخت ما، نحوه تسریع پرداخت های جهانی برای یک تجارت خدمات فناوری اطلاعات را بیابید.

در حالی که ریپل جاه طلبی خود را برای گسترش به این صنعت پر رونق ابراز کرد ارائه دهنده پرداخت های کریپتو همچنین چندین راه را که ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات می توانند از پرداخت های مبتنی بر بلاک چین برای غلبه بر مشکلات مالی خود استفاده کنند، بیان کرد.

مطابق با موج دار شدنبا استفاده از فناوری بلاک چین، بسیاری از خدمات فناوری اطلاعات می توانند به راحتی پرداخت ها را به تامین کنندگان خارج از کشور ساده کنند. علاوه بر این، پرداخت های مبتنی بر بلاک چین می تواند به طور موثر مسائلی مانند نقل و انتقالات سیمی بین المللی کند و گران، کارمزد تراکنش های بالا، ساعات محدود بانکی و عدم شفافیت را حل کند.

در حالی که ریپل پیش بینی می کند صنعت فناوری اطلاعات تا سال 2024 به 1.5 تریلیون دلار برسد، ارائه دهنده پرداخت های ارز دیجیتال تمرکز خود را بر سایر بخش ها نیز گسترش داده است. در نوامبر 2023، ریپل قصد خود را برای تسلط بر آن اعلام کرد بخش پرداخت 300 تریلیون دلاری

این گسترش استراتژیک با چشم انداز شرکت برای ایجاد تحول در صنعت همسو است مالی سنتی این سیستم می تواند به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش قیمت های XRP عمل کند.

Token price declines to $0.57 | Source: XRPUSD On Tradingview.com

بعدی برای XRP – افزایش پتانسیل چیست؟

ورود احتمالی ریپل به یک صنعت تریلیون دلاری به عنوان یک پرتو است امید برای «هدلرهای» XRP که سال‌ها منتظر بوده‌اند تا شاهد تغییر قابل‌توجهی باشند قیمت XRP اگر فناوری پرداخت پیشرفته ریپل با موفقیت در صنعت گسترده فناوری اطلاعات ادغام شود، تقاضا برای توکن بومی آن، XRP ممکن است افزایش یابد.

از سال 2023 تاکنون، XRP بوده است قادر به شکستن مقاومت نیست برای رسیدن به مرز قیمت 1 دلار با این حال، حرکت ریپل به یک بازار چند تریلیون دلاری می‌تواند منجر به پذیرش گسترده‌تر ارز دیجیتال شود و به طور بالقوه قیمت XRP را به سمت پایین سوق دهد. مقادیر پیش بینی شده توسط تحلیلگران مختلف ارز دیجیتال در صنعت.

در زمان نگارش این مقاله، XRP طبق CoinMarketCap با 0.5771 معامله می شود. این ارز دیجیتال هنوز چندین مایل زیر بالاترین قیمت خود یعنی 3.84 دلار در سال 2018 معامله می شود.

تصویر برجسته از Zipmex، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر