شبکه Shiba Inu layer-2 Shibarium در پایان سال 2023 از موفقیت چشمگیری برخوردار شد و از چندین نقطه عطف در این فرآیند عبور کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که شبکه پس از کاهش قابل توجه تعداد تراکنش‌ها، دوره‌ای را تجربه می‌کند. شیبا اینو (SHIB) همچنین به نظر می رسد که تحت تأثیر این پیشرفت پس از کاهش قابل توجه قیمت آن قرار گیرد.

معاملات روزانه شیباریوم تقریبا 50 درصد کاهش می یابد

داده ها از شیباریوم اکسپلورر نشان می دهد که تراکنش های روزانه در شبکه از آغاز سال جدید به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. فقط کمی بیش از 4 میلیون تراکنش در 2 و 3 ژانویه پردازش شد. این کاهش قابل توجه است زیرا Shibarium در بیشتر دسامبر سال گذشته به طور میانگین بیش از 7 میلیون تراکنش داشت.

29 دسامبر آخرین باری بود که شیباریوم شاهد بیش از 7 میلیون تراکنش روزانه بود. از آن زمان تاکنون شیب نزولی داشته و در 30 و 31 دسامبر به ترتیب به 6 میلیون و 5 میلیون کاهش یافته است.

به نظر می رسید که همه چیز دوباره شروع می شود زیرا تراکنش های روزانه در شبکه در اول ژانویه به بیش از 6 میلیون افزایش یافت. اما اینطور نبود، زیرا روند نزولی روز بعد ادامه یافت.

از آن زمان تعداد تراکنش های روزانه در شبکه لایه 2 قابل توجه تر شده است نقش شیباریوم در رشد SHIB آشکار شد. این تیم شیباریوم متعهد به تبدیل برخی از کارمزدهای تراکنش های انجام شده از شبکه به SHIB و سوزاندن آن نشانه ها. به این ترتیب، تراکنش های بیشتر در شبکه به سوختگی بیشتر SHIB تبدیل می شود.

این سوخت‌های SHIB این پتانسیل را دارند که بر قیمت SHIB تأثیر مثبت بگذارند، زیرا ارزش توکن کریپتو احتمالاً با خارج شدن بیشتر از گردش آن افزایش می‌یابد. تاکنون بیش از 410 تریلیون SHIB ارسال شده است کیف پول سوخته شیبا اینوبا Shibarium سهم بزرگی در این رقم دارد.

SHIB price at $0.000009 | Source: SHIBUSD On Tradingview.com

توجه بیشتر به استخوان نسبت به شیبا اینو؟

در همین حال، توسعه اخیر نشان می دهد که تیم شیبا اینو ممکن است به دنبال افزایش کاربرد BONE باشد. مدتی است که توکن SHIB تاکنون در مرکز توجه اکوسیستم شیبا اینو قرار داشته است. با این حال، به نظر می‌رسد که توکن BONE به این ترکیب می‌پیوندد مدیر بازاریابی شیبا اینو، لوسی، اخیراً توجه او را معطوف کرده است تبلیغ سکه سگ.

در یک X (توئیتر سابق) پستلوسی به چندین پروژه اشاره کرد که بودند تنظیم برای راه اندازی در شبکه لایه 2 و اشاره کرد که چگونه کاربران برای دسترسی به این پروژه ها به سکه Dog نیاز دارند. BONE که در ابتدا به عنوان توکن اصلی برای ShibaSwap ایجاد شد، از زمان راه‌اندازی Shibarium از کاربرد بیشتری برخوردار شد.

BONE به طور اتفاقی نشانه گاز برای شبکه لایه 2 است. قابل توجه، یک افزایش قیمت BONE همچنین می تواند بر سوختگی SHIB تأثیر بگذارد زیرا تیم می تواند مقدار بیشتری از میم سکه را بدست آورد و بسوزاند.

در زمان نگارش این مقاله، SHIB در حدود 0.000009574 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 9 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

تصویر برجسته از Watcher Guru، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر