• پیش بینی قیمت TEL صعودی از 0.034 تا 0.065 دلار متغیر است.
  • قیمت TEL نیز ممکن است به زودی به 0.1 دلار برسد.
  • پیش بینی قیمت بازار نزولی TEL برای سال 2021 0.016 دلار است.

این مقاله پیش‌بینی قیمت Telcoin (TEL) در سال 2021 تنها بر اساس تحلیل تکنیکال است. در زیر، اقدامات کلیدی را مشاهده خواهید کرد که در هنگام تحلیل و پیش‌بینی قیمت TEL در نظر گرفته‌ایم .

در میان ارزهای دیجیتالی که امسال در حال افزایش هستند ، Telcoin یکی از شگفت‌انگیزترین ارزها برای برخی است. این ارز مستقیماً به بیت کوین متصل نیست، و همچنین پرفروش ترین ارز دیجیتال امروزی نیست.

اما برای کسانی که آگاه هستند، Telcoin از سال 2017 وجود داشته است. اخیراً پس از رسیدن به 0.0649 دلار در 11 مه 2021، به تیتر خبرها تبدیل شده است.

آیا تل کوین می تواند در سال 2021 به 0.1 دلار برسد؟ به زودی متوجه خواهیم شد. اما قبل از اینکه به تجزیه و تحلیل قیمت Telcoin خود بپردازیم، اجازه دهید ابتدا به این سوال پاسخ دهیم “Telcoin چیست؟” در این مقاله پیش بینی TEL 2021.

Telcoin (TEL) چیست؟

Telcoin (TEL) یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است که در جولای 2017 در سنگاپور توسعه یافت تا پلی بین رمزارزها، بلاک چین و پلتفرم مخابراتی باشد. هدف این پروژه همکاری با نام‌های پیشرو در پلت‌فرم‌های مخابراتی مانند Verizon و AT&T است تا مشکلی را که بین پلتفرم‌های صورت‌حساب و پول موبایل باقی می‌ماند، برطرف کند.

هدف اصلی Telcoin بازار حواله است، جایی که وسترن یونیون در حال حاضر رهبر آشکار آن است. Telcoin با شرکت های مخابراتی جهانی و پول موبایلی همکاری می کند تا به کاربران حواله های دیجیتالی پرسرعت و کم هزینه به پلتفرم های پول موبایل و کیف پول های الکترونیکی ارائه دهد.

Telcoin (TEL) یک توکن ERC-20 مبتنی بر بلاک چین اتریوم است . TEL در اکوسیستم تله کوین برای پرداخت در وب سایت های تجارت الکترونیک استفاده می شود

اکنون که ایده ای در مورد TEL داریم، آیا فکر می کنید TEL در سال 2021 ارز دیجیتال سودآوری خواهد داشت ؟ به من بپیوندید و اجازه دهید نمودارها را در این تحلیل قیمت TEL و پیش بینی قیمت TEL مشاهده کنیم.

وضعیت فعلی بازار Telcoin

در زمان نگارش این تحلیل قیمت Telcoin (TEL)، TEL با 0.0244 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 61,025,246 دلار معامله می شود. همچنین قیمت TEL در 24 ساعت گذشته 7.59 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، TEL دارای منبع گردشی فعلی 52.03B TEL است. در حال حاضر، برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای TEL، KuCoin، HitBTC، Bilaxy، 1inch Exchange و Bitbns هستند.

حالا بیایید به قسمت بعدی این تحلیل فنی TEL برای سال 2021 برویم.

تجزیه و تحلیل قیمت Telcoin

در حال حاضر، Telcoin (TEL) جایگاه 62 را در CoinGecko دارد. اما آیا آخرین ارتقا، توسعه و تغییرات در بلاک چین TEL به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال کمک می کند؟ بیایید به نمودارهای این مقاله پیش بینی قیمت TEL برویم.

در نمودار فریم روزانه نشان داده شده در بالا، می توانیم الگوی مثلث متقارن را ببینیم. این الگو دوره تثبیت را نشان می دهد که ممکن است منجر به شکست یا شکست قیمت شود. در این سناریوی پیش‌بینی قیمت TEL ما در سال 2021، TEL باید از سطح اصلاح Fib در 0.065 دلار عبور کند. برای انجام این کار، باید پشتیبانی بیشتری در سطح Fib در 0.0096 دلار ایجاد کند. در غیر این صورت، خرس ها ممکن است دست برتر را به دست آورند و تلفن را به قلمرو خود بکشانند.

در آینده قابل پیش‌بینی، می‌توان گفت که TEL شانس بیشتری برای نزولی نسبت به صعودی دارد. همانطور که در بالا نشان داده شد، در ابتدای این ماه، TEL از روند نزولی خود به روند صعودی تبدیل شد. این نتیجه حجم بالای تجارتی است که در آن دوره اتفاق افتاد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) بالای 43 است، به این معنی که TEL در وضعیت خرید و فروش بیش از حد نیست. از این رو، معامله گران ممکن است بدون هیچ ترسی معامله کنند.

بنابراین، معامله گران باید دارایی های دیجیتال را با احتیاط معامله کنند و نباید تحت تأثیر هیاهوی بازار قرار گیرند. با در نظر گرفتن همه این موارد، معامله گران کریپتو باید آگاه باشند و از ضررهای غیرمنتظره به دلیل نوسانات شدید بازار کریپتو دور شوند.

اجازه دهید به میانگین متحرک ساده (SMA) و میانگین متحرک نمایی (EMA) TEL نیز نگاه کنیم.

TEL SMA 30 روزه و EMA 50 روزه
TEL SMA 30 روزه و EMA 50 روزه (منبع: TradingView )

از ابتدای سال 2021، قیمت TEL شاهد حرکات صعودی بسیاری بوده است که بالاتر از قیمت قبلی است. علاوه بر این، اینها بلافاصله با تثبیت، نوسانات و اصلاحات دنبال می شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، TEL در سال 2021 بازار رقابتی دارد.

پیش بینی قیمت Telcoin

نمودار زیر نشان می دهد که TEL در چند روز گذشته عملکرد صعودی را نشان داده است. اگر این روند ادامه یابد، TEL ممکن است همراه با گاوها حرکت کند و از سطح مقاومت خود در 0.0489 دلار پیشی بگیرد و حتی بیشتر هم افزایش یابد.

نمودار قیمت TEL/USDT
TEL / USDT نمودار قیمت (منبع: TradingView )

برعکس، اگر سرمایه‌گذاران علیه ارز دیجیتال مخالفت کنند، خرس‌ها ممکن است کریپتو را تصاحب کنند و تا سطح حمایت 0.0167 دلاری که یک سیگنال نزولی است، از تخت خارج کنند.

در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت TEL ما برای سال 2021 صعودی است. احتمال بالا رفتن از بالاترین رکورد فعلی (ATH) در حدود 0.0649 دلار در سال جاری بسیار زیاد است. با این حال، این تنها در صورتی اتفاق می افتد که بسیاری از مقاومت های روانی گذشته را بشکند.

نتیجه

Telcoin (TEL) آینده درخشانی در سال 2021 در پیش دارد. با پیشرفت های مداوم در اکوسیستم TEL و همچنین در کل بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است شاهد رسیدن TEL به ارتفاعات جدیدی باشیم.

پیش‌بینی قیمت Bullish TEL در سال 2021 0.065 دلار است. همانطور که در بالا گفته شد، اگر سرمایه گذاران تصمیم بگیرند که TEL در سال 2021 سرمایه گذاری خوبی است، ممکن است حتی به 0.1 دلار برسد، همراه با ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع