کاربر توییتر ادعا می کند که TradingView به مدت 5 سال باگ فیبوناچی را نادیده گرفته است.

سرویس محبوب تجزیه و تحلیل نمودار TradingView حاوی یک اشکال در ابزار تحلیل تکنیکال اصلاح فیبوناچی است.

به روز رسانی: CTO TradingView گفت Cointelegraph در نظراتی مبنی بر اینکه گزارش‌های مربوط به یک باگ نادرست است و کاربر توییتر تا حدی ادعاهای قبلی خود مبنی بر خرابی ابزار را پس گرفت.

سرویس محبوب تجزیه و تحلیل نمودار TradingView گزارش شده است که حاوی یک اشکال در اصلاح فیبوناچی است تحلیل تکنیکال ابزار، طبق یک توییت توسط تحلیلگر موج الیوت تایید شده Cryptoteddybear منتشر شده در 13 ژوئن

در موج الیوت اصل نوعی تحلیل تکنیکال برای پیش‌بینی قیمت‌ها در بازارهای مالی با مشاهده الگوهای تکرارشونده است.

در ویدئویی که او آپلود شد به یوتیوب، تحلیلگر توضیح می دهد که این ابزار محاسبات خطی را در نمودارهای لگاریتمی انجام می دهد، که به گفته او برای معامله گران موج الیوت مسئله مهمی است. اکانت رسمی توییتر شرکت پشتیبان سرویس نمودار به توییت او پاسخ داد: اعلام می کند که موضوع در حال بررسی است، که Cryptoteddybear پاسخ داد:

“متشکرم @tradingview برای اینکه بالاخره این موضوع را جدی گرفتیم.»

در اولین گزارش ها این اشکال، که بیش از پنج سال پیش (در نوامبر 2014) در پلتفرم جامعه مصرف کننده ارسال شده بود، ظاهراً توسط شرکت نادیده گرفته شده است. گزارشی دیگر ارسال شده در همان پلتفرم، مورخ 3 ژوئن 2017، پاسخ حساب رسمی TradingView را در موضوع مشاهده کرده است:

“سلام، حق با شماست، ما یک کار برنامه ریزی شده برای رفع این مشکل داریم. بابت یادآوری این موضوع متشکرم.”

با این حال، ظاهرا مشکل هنوز حل نشده است. Cryptoteddybear ادعاها که یکی از نمایندگان شرکت به او گفته است که از تکنسین ها خواسته است اولویت را برای حل این اشکال افزایش دهند.

همانطور که اخیراً Cointelegraph گزارش شده استTradingView یکی از پلتفرم‌هایی است که شاخص CIX100 را اضافه کرده است – یک شاخص مبتنی بر هوش مصنوعی برای 100 ارز دیجیتال و توکن با بهترین عملکرد.

در ابتدای ماه جاری، ارز دیجیتال تجزیه و تحلیل شرکت Coin Metrics اعلام کرد که شرکت شاخص دارایی دیجیتال Bletchley Indexes را خریداری کرده و قصد دارد شاخص‌های بتای هوشمند ارز دیجیتال را راه‌اندازی کند.

تا زمان انتشار، TradingView به درخواست نظر پاسخ نداده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس