با وجود عقب ماندگی XRP در این مرحله اولیه این گاو نر، زک رکتور متخصص ارز دیجیتال عقیده خود را به اشتراک گذاشته و دلایلی را بیان کرده است که چرا توکن ارز دیجیتال همچنان به خوبی عمل می کند. او تا آنجا پیش رفت که توکن را با بیت کوین رتبه بندی کرد تا به این نتیجه برسد که چرا این توکن باعث ایجاد یک نتیجه می شود. زود اجرا کن.

“XRP این Bull Run را از دست نخواهد داد”

رئیس در X (توئیتر سابق) ذکر شده است پست که XRP این روند صعودی را از دست نخواهد داد. در ویدیوی همراه، کارشناس ارز دیجیتال این موضوع را برجسته کرد مبانی توکن کریپتو به عنوان یکی از دلایلی که او علیرغم قیمت پایین XRP این باور را دارد. رکتور در ادامه مدعی شد که ژتون و XRP Ledger (XRPL) برخی از بهترین اصول اساسی در فضای ارز دیجیتال را دارند.

رکتور حتی پیروان خود را به چالش کشید تا هر توکن ارز دیجیتال دیگری را با فاندامنتال بهتر از XRP ذکر کنند. به گفته وی، بیت کوین تنها توکن دیگری است که از این نظر به XRP نزدیک می شود. بیانیه او بازتاب احساسات براد گارلینهاوس، مدیرعامل ریپل است که اخیرا بیان شده است اهمیت ابزارهای دنیای واقعی در رشد یک ارز دیجیتال.

در همین حال رکتور اشاره کرد پمپ اخیر XRP به عنوان نشانه ای از چیزهای بزرگی که برای توکن کریپتو در راه است. در 11 مارس، XRP قبل از مشاهده یک اصلاح شدید به 0.74 دلار صعود کرد. با این حال انجمن با توجه به اینکه XRP هیچ کدام را ایجاد نکرده است، امیدوار است که اعتقاد رکتور درست باشد بیانیه قابل توجه در گاو نر 2021.

همانطور که رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد، ایمان اعضای جامعه این توکن به سرعت در حال کاهش است و این باور وجود دارد که تکرار روند کند آلت کوین در سال 2021 در نهایت این ایمان را از بین خواهد برد. نزدیک شدن یا فراتر رفتن XRP به بالاترین حد تاریخ خود (ATH) 3 دلاری، نقطه شروع خوبی خواهد بود، اگر بخواهد در این دوره صعودی بازی کند.

زمان تحقق پیش بینی های قیمت است

تحلیلگران ارز دیجیتال مانند کریپتو Rover و Egrag کریپتو پیش از این پیش‌بینی‌های صعودی قیمت XRP را انجام داده بود، که قرار است در این دوره محقق شود. از طرف او، کریپتو Rover پیش بینی کرد که آلتکوین در ماه مارس شاهد یک “شکست عظیم” خواهد بود. در همین حال اگراگ پیش بینی کرد که XRP از هم اکنون تا آوریل به 5 دلار افزایش خواهد یافت.

سایر تحلیلگران مانند Dark Defender نیز انتظارات برای XRP را در این دوره تقویت کرده اند. به خصوص Dark Defender اخیرا بیان شده است هدف بعدی برای توک، علامت قیمت 1.33 دلار است و اهداف فیبوناچی 1.88 دلار و 5.85 دلار را می‌توان در هفته‌های آینده به دست آورد.

در زمان نگارش این مقاله، XRP در حدود 0.686 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 1 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

Token price at $0.68 | Source: XRPUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Bitcoin News، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر