اینجاست_چرا_بازار_NFT_در حال_خراش_شد_و_چه_باید_کنید

    • بازار NFT امسال شروع بدی داشت.
    • NFTها و ارزهای دیجیتال ممکن است برای مدتی با ادامه افزایش نرخ‌های بهره، از رده خارج شوند.
    • ممکن است تعداد کمی NFT ها را درک کنند، اما همه در مورد آنها صحبت می کنند زیرا آنها بازاری چند میلیارد دلاری هستند.

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) یکی از پویاترین و برجسته‌ترین بخش‌های Web3 در دو سال گذشته بوده‌اند. اما به دلیل عدم قطعیت ها، بازار NFT امسال شروع بدی داشت.

با شروع همه‌گیری COVID-19 که تا زمانی که مردم از آن خارج شوند، تقاضای زیادی را از دست داد، قیمت‌ها از جمله NFT افزایش یافت. و هنگامی که روسیه به اوکراین حمله می کند، تورم به دلیل تأثیر غذا و انرژی بالا می رود.

با پیشی گرفتن تقاضا از عرضه، دولت می خواهد وارد عمل شود. پاتریک رینمولر و کارل اشمدرز، استادان استراتژی و نوآوری در موسسه توسعه مدیریت می گویند:

قیمت توکن‌های غیرقابل تعویض در حال حاضر بالا باقی می‌ماند و ممکن است برای مدتی به افزایش خود ادامه دهد، اما یک سقوط رخ خواهد داد. با توجه به اینکه بانک‌های مرکزی در تلاش برای مهار تورم، سیاست‌های پولی خود را تشدید می‌کنند، طبقات دارایی‌های جدید و آزمایش‌نشده احتمالاً سخت‌تر از دارایی‌های قابل اعتمادتر مجازات خواهند شد.

NFT ها در واقع در حال خرد شدن هستند. اما اعلامیه‌هایی مبنی بر پایان یافتن NFTها حقیقت آشکار دیگری را نادیده می‌گیرند: اقتصاد به طور کلی در حال نزاع است. NFTها و ارزهای دیجیتال ممکن است برای مدتی با ادامه افزایش نرخ‌های بهره، از رده خارج شوند. اما حتی اگر در یک محیط افزایش نرخ بهره باشیم، شرکت‌های کوچک، به‌ویژه در صنعت فناوری، همیشه کاری برای انجام دادن دارند.

NonFungible، بزرگترین پلتفرم داده بازار NFT جهان، تحلیل بازار Q1 خود را منتشر کرد. در این گزارش آمده است که اگرچه تعداد کیف پول‌های فعال در حال کاهش است، اما خریداران آن‌ها همچنان از تعداد فروشندگان بیشتر هستند و این بدان معناست که علاقه به خرید NFT همچنان وجود دارد.

با نزدیک به 8 میلیارد دلار معامله در سه ماهه اول سال 2022، NonFungible در روز چهارشنبه اظهار داشت: “بازار واقعاً نمی تواند سقوط کرده باشد.” در همین حال، یک گزارش جدید Chainalysis نشان می دهد که فعالیت NFT در سال 2022 تثبیت شده است، اما حجم معاملات NFT علیرغم نوسانات ماه به ماه همچنان در حال رشد است.

ممکن است تعداد کمی واقعاً NFT ها را درک کنند، اما همه در مورد آنها صحبت می کنند زیرا آنها بازاری چند میلیارد دلاری هستند. NFT ها اینجا هستند تا بمانند به دلیل پتانسیل سود بسیار زیاد آنها.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر