بایننس قراردادهای LUNA/USDT را با کاهش قیمت به زیر 0.005 از فهرست حذف خواهد کرد

صرافی بزرگ کریپتو روز پنجشنبه اعلام کرد که در صورت کاهش قیمت به زیر 0.005 USDT، جفت معاملاتی را از فهرست خارج می کند، که قبلاً اتفاق افتاده است.

صرافی بزرگ ارز دیجیتال Binance اعلام کرد که پس از افت بیش از 99 درصدی قیمت، قراردادهای آتی Terra (LUNA) با حاشیه Tether (USDT) خود را از فهرست حذف خواهد کرد.

در یک پست وبلاگ پنجشنبه، بایننس گفت این شرکت “اقدامات احتیاطی” را در مورد قراردادهای دائمی LUNA/USDT خود انجام می دهد و قصد دارد در صورت کاهش قیمت به زیر 0.005 USDT، جفت را از فهرست خارج کند. این اطلاعیه پس از مبادله انجام شد تغییر می کند سطوح اهرم و حاشیه برای قراردادهای LUNA در روز چهارشنبه، با حداکثر اهرم 8 برابری برای موقعیت های زیر 50000 تعیین شده است.

علاوه بر این، بایننس گفت که قراردادهای آتی LUNA با حاشیه بایننس USD (BUSD) را در روز پنجشنبه راه اندازی خواهد کرد، به نظر می رسد به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری جایگزین در صورت حذف LUNA/USDT. به گزارش بورس، دارد با تجربه «کندی و ازدحام» که باعث می‌شود تعداد زیادی از تراکنش‌های برداشت شبکه Terra به‌عنوان معلق علامت‌گذاری شوند.

قیمت LUNA در 24 ساعت گذشته بیش از 99 درصد کاهش یافته و به 0.004 دلار در زمان انتشار رسیده است. این نوسانات روی بسیاری از توکن ها در سراسر بازار کریپتو تأثیر گذاشته است، با بیت کوین (بیت کوین) کاهش زیر 27000 دلار به پایین ترین سطح 16 ماهه و اتر (ETH) زیر 2000 دلار برای اولین بار از ژوئیه 2021.

حرکت قیمت LUNA/USDT. منبع: TradingView

در میان نوسانات شدید بازار، بسیاری از صرافی ها به شایعات FUD که در شبکه های اجتماعی پیرامون وجوه کاربران در حال پخش است، پرداخته اند. الکس ماشینسکی مدیر عامل شبکه سلسیوس به دنبال کنندگان توییتر خود گفت روز چهارشنبه که این پلتفرم هیچ ضرر قابل توجهی را تجربه نکرده است و همه وجوه امن هستند. برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase نیز به همین ترتیب به کاربران صرافی گفت که شرکت “هیچ خطر ورشکستگی” ندارد.

مربوط: Untethered: در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد TerraUSD، Tether و سایر استیبل کوین ها بدانید

روز سه شنبه، دو کوون، یکی از بنیانگذاران Terra اشاره کرد در یک “طرح بازیابی” برای TerraUSD (UST)، بعداً اضافه کرد که از پیشنهادات جامعه برای افزایش ظرفیت استخراج استیبل کوین الگوریتمی حمایت کرد. با این حال، Kwon به دنبال کاهش قیمت اضافی LUNA هیچ به روز رسانی ارسال نکرده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس