برنامه های کاربردی علامت تجاری Gatorade به پیوستن به metaverse اشاره می کنند

اگر Gatorade تبدیل به متا شود، ممکن است به تعدادی از مارک‌های مهم غذا و نوشیدنی بپیوندد که در حال کاوش در عرضه‌های مجازی هستند، از جمله کوکاکولا، مک‌دونالد، و آنهیوزر-بوش.

Stokely-Van Camp، شرکت نوشیدنی با حقوق اصلی بازاریابی و تولید Gatorade، ممکن است در حال کاوش در انتشار نوشیدنی های ورزشی مجازی در metaverse باشد.

با توجه به سوابق ارسال شده به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، یا USPTO، در 27 آوریل، استوکلی وان کمپ ثبت شد دو برنامه برای کلمه Gatorade و لوگوی نارنجی، سیاه و سفید “G” شکل نوشیدنی ورزشی برای استفاده در ارتباط با “محصولات نوشیدنی مجازی” و توکن های غیر قابل تعویض یا NFTها. بایگانی ها نشان می دهد که Gatorade ممکن است در حال آماده شدن برای معرفی محصولات مارک خود به متاورس باشد.

استوکلی وان کمپ اضافه کرد که نام و لوگوی Gatorade می تواند در آثار هنری رسانه های دیجیتال، متن، صدا و ویدئو استفاده شود. با توجه به وضعیت USPTO، آژانس دولتی ایالات متحده می‌تواند تقریباً شش ماه طول بکشد تا درخواست‌ها را بررسی کند.

Gatorade که اکنون متعلق به شرکت غذایی چندملیتی PepsiCo است، یک نوشیدنی ورزشی مهم است که توسط مردم در بیش از 80 کشور در سراسر جهان مصرف می شود. این شرکت گزارش شده است فروخته شد محصولات به ارزش تقریبی 2.6 میلیارد دلار در فروشگاه های رفاه مستقر در ایالات متحده در سال 2021 و کنترل می شود 46 درصد از بازار جهانی نوشیدنی های ورزشی.

مربوط: چرا برندهای بزرگ جهانی در حال آزمایش NFT در Metaverse هستند؟

اگر گیتورید به سمت متاوره حرکت کند، ممکن است به تعدادی از آن بپیوندد برندهای اصلی غذا و نوشیدنی در حال بررسی پیشنهادهای مجازی هستنداز جمله کوکاکولا، مک دونالد و آنهیوزر بوش. تولید کننده کفش و پوشاک ورزشی نایک همچنین درخواست های خود را با USPTO ثبت کرد در نوامبر 2021 برای نام، لوگو و شعار “برای استفاده آنلاین و در دنیای مجازی آنلاین”.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس