را قیمت بیت کوین بار دیگر در حال افزایش است، در ساعات اولیه روز دوشنبه به بالاترین قیمت خود به بالای 71000 دلار رسید. با ادامه جهش قیمت، رکورد تعداد شورت را در معرض خطر قرار داده است، به طوری که کمتر از 10 درصد حرکت رو به بالا از اینجا شاهد انحلال یک میلیارد دلار شورت خواهد بود.

1 میلیارد دلار سهام در معرض خطر انحلال

معامله‌گر و تحلیلگر کریپتو Ash کریپتو از X (توئیتر سابق) استفاده کرد اشتراک گذاری نقشه ای که تعداد موقعیت های فروش در معرض خطر را به عنوان نشان می دهد قیمت بیت کوین افزایش می یابد. نقشه به اشتراک گذاشته شده در پست نشان داد که اهرم نقدینگی کوتاه مدت به بالای 1 میلیارد دلار رسیده است.

این موقعیت‌های اهرمی کوتاه همراه با قیمت در حال افزایش بودند و تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران کریپتو انتظار داشتند که قیمت پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخ سقوط کند. با این حال، به نظر می رسد بیت کوین برنامه های دیگری را در مورد قیمت خود در سر دارد نزدیک به 72000 دلار افزایش یافت و افزایش ریسک انحلال برای این موقعیت ها.

برای این موقعیت ها، رسیدن بیت کوین به 75000 دلار برای آنها مضر است. در این سطح قیمت، بیش از 1 میلیارد دلار موقعیت های فروش نقدی منحل می شود. Ash کریپتو فاش کرد: «اگر بیت کوین به 75000 دلار برسد، 1,000,000,000 دلار به ارزش شورت منسوخ خواهد شد.

آیا بیت کوین به زودی متوقف می شود؟

قیمت بیت کوین در هفته گذشته 10.33 درصد افزایش یافته است و هیچ نشانه ای از توقف به زودی نشان نمی دهد. با این حال، بحث در مورد ادامه روند صعودی یا نزولی همچنان ادامه دارد زیرا تحلیلگران ارزهای دیجیتال پیش بینی های خود را ارائه می دهند.

یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال به نام MarcPMarkets شناخته می شود حاکی از اگر بیت کوین نتواند به درستی 70000 دلار را از بین ببرد، قیمت بیت کوین می تواند به مقاومت برخورد کند و سپس به عقب برگردد. اما این تحلیلگر همچنین توضیح می دهد که اگر قیمت به بالای 71500 دلار برسد و بالاتر از آن بسته شود، احتمال ادامه روند مثبت قیمت وجود دارد.

در زمان نگارش، بیت کوین بالای 71700 دلار معامله می شود، که نشان می دهد سطح برجسته شده در تحلیلگر را پاک کرده است. اکنون آنچه باقی می‌ماند این است که ببینیم آیا ارز دیجیتال می‌تواند روزانه بالای 71500 دلار بسته شود، چیزی که از نظر قیمت فوق‌العاده صعودی خواهد بود. در این مورد، قیمت بیت کوین ممکن است پس از این شکست تا 80000 دلار افزایش یابد.

حرکت بیت کوین به بیش از 71000 دلار در روز گذشته تأثیر قابل توجهی بر معامله گران داشته است. بیش از 333 میلیون دلار توسط معامله گران در یک روز از دست رفته است. اما جالب است که اکثریت انحلال‌ها (64.29 درصد) بر اساس گزارشات، موقعیت‌های خرید هستند داده ها از Coinglass

BTC price reaches new ATH | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از، نمودار از Tradingview.com شورای آتلانتیک

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر