دوج‌کوین به «اشباع فروش» جهش می‌کند زیرا قیمت DOGE 90 درصد سود سالانه را کاهش می‌دهد.

ایلان ماسک می تواند نقشی مهم در احیای بازار Dogecoin از خواب نزولی در حال انجام TerraUSD ایفا کند.

دوج کوین (DOGE) پس از رسیدن به نقطه تلاقی پشتیبانی فنی در 12 مه، چشم انداز بازگشت شدید قیمت را نشان می دهد.

قیمت DOGE 25% پرش ورودی؟

کاهش 45 درصدی قیمت DOGE به 0.065 دلار در این هفته، یا کاهش 90 درصدی نسبت به رکورد 0.76 دلار در سال گذشته، با احساسات خرید مناسبی روبرو شد. در نتیجه، این توکن در تاریخ 12 مه با افزایش بیش از 10 درصدی به 0.078 دلار دستخوش تغییر قیمت شد.

جالب توجه است، حرکت اصلاحی صعودی Dogecoin آغاز شده نزدیک به تلاقی دو سطح حمایت: یک خط روند شیبدار چند ماهه و یک خط افقی که قبل از افزایش قیمت 335 درصدی در هفته منتهی به 19 آوریل سال گذشته بود.

نمودار قیمت هفتگی DOGE/USD. منبع: TradingView

در همین حال، خط روند نزولی است بخشی از یک الگوی کانال نزولی گسترده تر. آزمایش مجدد چندگانه آن به عنوان پشتیبانی در 12 ماه گذشته، قیمت DOGE را به سمت خط روند بالای کانال سوق داد. اگر این الگو تکرار شود، بازگشت دوج کوین به سمت خط روند بالایی نزدیک به 0.1 دلار کشیده می شود که تقریباً 25 درصد از قیمت 12 می افزایش پیدا می کند.

نمودار قیمت هفتگی DOGE/USD با تنظیم «کانال نزولی». منبع: TradingView

راه‌اندازی صعودی همچنین نشانه‌هایی را از شاخص قدرت نسبی روزانه Dogecoin (RSI) انتخاب می‌کند که اکنون به آستانه فروش بیش از حد 30 نزدیک است – یک سیگنال خرید.

در مقابل، یک حرکت قاطع به زیر حمایت تلاقی خطر ارسال DOGE به 0.04 دلار را به همراه دارد که به عنوان یک سطح حمایت قوی در جلسه فوریه-آوریل 2021 عمل کرده است. این بدان معنی است کاهش 40 درصدی دیگر قیمت قبل از بازگشت احتمالی بعدی

ایلان ماسک در مقابل فدرال رزرو

آخرین دوره فروش در بازار Dogecoin همزمان با احساسات مشابه در کل بازارهای کریپتو و سنتی است که توسط فدرال رزرو هدایت می شود. تصمیم گیری برای مهار تورم فزاینده، سیاست پولی را به شدت تشدید کند.

Dogecoin، بسیار شبیه به رقبای برتر خود بیت کوین (بیت کوین) و اتریوم (ETH)، همچنین تحت تاثیر هراس اطراف قرار گرفته است جداسازی دو استیبل کوین محبوب: TerraUSD (UST) و Tether (USDT).

از آنجایی که DOGE بالاتر از سطح پشتیبانی فنی خود قرار دارد، مورد احتمالی بعدی آن چیزی جز مدیرعامل تسلا نیست. الون ماسک.

این سرمایه گذار میلیاردر، که اخیراً به عنوان یکی از مشهورترین حامیان Dogecoin ظاهر شده است توییتر را 44 میلیارد دلار خرید. قبل از خرید، او پیشنهاد کرده بود که هیئت مدیره توییتر شروع به پذیرش DOGE به عنوان پرداخت برای اولین سرویس اشتراک خود در Twitter Blue کند.

توییتر هیچ برنامه ای برای استفاده از DOGE برای پرداخت ها فاش نکرده است. اما احتمال وقوع آن می‌تواند کف قیمتی را در هفته‌های آتی پایین‌تر از توکن قرار دهد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس