BiFARMS راه اندازی پلتفرم بهینه ساز بازده مالی غیرمتمرکز همه در یک را اعلام کرده است که بر ارائه بازدهی بالا در دارایی های ارز دیجیتال متمرکز است. BiFARMS هدف آن ساده‌سازی این فرآیند با ایجاد یک فرآیند یکپارچه و کارآمد برای کاربران است تا به آسان‌ترین و ایمن‌ترین راه، APR بسیار بالا و در عین حال متوسطی را به دست آورند و در عین حال از رشد پایدار در پلتفرم BiFARMS در چندین اکوسیستم کشاورزی اطمینان حاصل کنند.

بر اساس این تحقیق، ارزش بازار ارزهای دیجیتال فاینانس غیرمتمرکز (DeFi) برآورد شده است 122.40 میلیارد دلار، در زمان نگارش از نظر آماری، کاملاً واضح است که بخش DeFi با ادامه ارائه خدمات مالی غیرمتمرکز با بازدهی بالا به سرمایه‌گذاران کریپتو، کشش زیادی به دست آورده است.

ظهور DeFi نه تنها روش جدیدی برای سرمایه گذاری و مدیریت ثروت برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال فراهم کرده است، بلکه کنترل کامل امور مالی آنها را نیز در اختیار دارد و بدین ترتیب واسطه ها را از سیستم حذف می کند. با روابط همتا به همتا و خوداجرای “قراردادهای هوشمند” در شبکه بلاک چین، DeFi امور مالی را دموکراتیزه کرده و جایگزین نهادهای متمرکز سنتی مانند بانک ها، کارگزاری ها و غیره می شود.

مالی غیرمتمرکز از شبکه های غیرمتمرکز برای تغییر شکل محصولات مالی قدیمی به پروتکل های غیرقابل اعتماد و شفافی که بدون واسطه اجرا می شوند، استفاده می کند. پروژه‌های DeFi در شبکه بلاک چین دسترسی آسان و ارزان‌تری به خدمات مالی، از بانکداری، وام‌ها و وام‌های مسکن گرفته تا تجارت دارایی را فراهم می‌کنند. همچنین پلتفرم‌های بهینه‌سازی بازده غیرمتمرکز وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد سود مرکب از دارایی‌های ارز دیجیتال خود را کسب کنند. آنها یک پروتکل مدیریت دارایی روی زنجیره هستند که از تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها و بهینه سازی برای ترکیب خودکار پاداش ها برای کسب بالاترین نرخ بهره مرکب ممکن استفاده می کند. یکی از این پروژه های منحصر به فرد بهینه ساز عملکرد DeFi BiFARMS است.

از طریق مجموعه ای از استراتژی های سرمایه گذاری که با قراردادهای هوشمند ایمن و اجرا می شوند، شبکه BiFARMS به‌طور خودکار پاداش‌های کاربر را از استخرهای نقدینگی مختلف (LP)، پروژه‌های بازارسازی خودکار (AMM) و سایر فرصت‌های کشاورزی بازده در اکوسیستم DeFi به حداکثر می‌رساند.

استراتژی سرمایه‌گذاری مرتبط با خزانه پلتفرم، به‌طور خودکار مقدار توکن سپرده‌شده را با ترکیب توکن‌های پاداش مزرعه بازده دلخواه به دارایی اولیه سپرده‌شده کاربر افزایش می‌دهد. کاربران می توانند در هر زمان دارایی های دیجیتال سپرده شده را از خزانه حذف کنند و همچنین دارایی های تولید شده را در زمان مناسب خود برداشت کنند.

انقلابی در فضای DeFi

BiFARMS از طیف گسترده ای از راه حل های منحصر به فرد مانند تبادل غیرمتمرکز، بهینه ساز بازده چند زنجیره ای، استخر ارائه نقدینگی، پروتکل تولید محصول، برنامه سهامداری و همه در یک سکوی پرتاب بدون ردیف تشکیل شده است.

BiFARMS یک صرافی غیرمتمرکز است که کاربران را به تجارت ارزهای دیجیتال در یک بازار همتا به همتا متصل می کند. کاربران را قادر می سازد تا توکن های خود را با کارمزدهای پایین تراکنش توکن مبادله کنند و کاربران در هنگام تراکنش در پلتفرم DEX کنترل مهم خصوصی خود را حفظ می کنند.

با استفاده از پروتکل نقدینگی چند زنجیره ای BiFARMS، کاربران اجازه دارند توکن های مختلف را در تمام شبکه ها مبادله کنند، بنابراین به مسائل تقسیم نقدینگی و تجربه کاربری ضعیف برای DeFi و web3 رسیدگی می کنند. همچنین نقدینگی را برای صرافی ها، وام ها و سایر برنامه های DEFI فراهم می کند. کارمزد تراکنش‌ها به طور متناسب بین تمام ارائه‌دهندگان نقدینگی در استخر توزیع می‌شود، بنابراین هرچه کاربران دارایی‌های ارز دیجیتال بیشتر سهام داشته باشند، کارمزد بیشتری به دست خواهند آورد.

بهینه‌ساز بازده چند زنجیره‌ای به کاربران این امکان را می‌دهد تا بازدهی بالایی را در دارایی‌های ارز دیجیتال خود دریافت کنند و در عین حال هزینه‌ها و ناراحتی‌های برداشت روزانه را از بین ببرند. با به کارگیری روش های تجزیه و تحلیل داده ها، اتوماسیون و بهینه سازی، بهینه سازهای بازده می توانند به کاربران کمک کنند بالاترین نرخ بهره مرکب ممکن را کسب کنند.

کاربران می‌توانند از کشاورزی بازدهی DeFi سکه‌های پایدار و سایر دارایی‌های ارز دیجیتال شده در BiFARMS استفاده کنند تا درآمد ارزهای دیجیتال خود را با دارایی‌های خود افزایش دهند. اکوسیستم غیرمتمرکز از طریق برنامه‌های استیکینگ به کاربران این فرصت را می‌دهد تا ارز دیجیتال خود را به کار ببندند و بر روی آن جوایزی کسب کنند. وقتی کاربران کریپتو را به اشتراک می گذارند، برای تایید تراکنش ها انتخاب می شوند و به نوبه خود، آن پاداش های کریپتو را دریافت می کنند.

BiFARMS یک سکوی پرتاب غیرمتمرکز بدون ردیف است که روی سیستم اولین سرویس اول کار می کند. لانچ پد IDO با جمع آوری سرمایه و تضمین اعتبار برای سرمایه گذاران، به مشارکت و توانمندسازی پروژه های ارز دیجیتال جدید کمک می کند. لانچ پد همچنین لیست خوبی از تمام پروژه های ارز دیجیتال قابل اعتمادی که قرار است راه اندازی شوند را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

پروژه بهینه‌ساز بازدهی یکپارچه DeFi که توسط Rohit Diwan، مدیر عامل BiFARMS رهبری می‌شود، شامل تیمی با پیشینه گسترده در ارز دیجیتال و امور مالی است که مستقیماً از پروژه‌های بهینه‌سازی بازده موجود در شبکه اتریوم الهام گرفته است. این تیم از توسعه دهندگان قصد دارند اکوسیستم بلندمدت DeFi را تغذیه کنند و مشارکت بهتر در آن را برای همه آسان تر کنند. شبکه BiFARMS نیز به طور فعال توسعه دهندگان را تشویق می کند تا در توسعه پروژه شرکت کنند و درگیر شوند.

چه چیزی BiFARMS را از بهینه سازهای بازده موجود متمایز می کند؟

برخلاف بهینه سازهای بازده سنتی، BiFARMS تا حد زیادی درآمد را بین کسانی که توکن ابزار اصلی – $BFS را در اختیار دارند، توزیع می کند. توکن‌های $BFS سهم‌های درآمدی «واجد شرایط سود سهام» در BiFARMS هستند که از طریق آن دارندگان سود حاصل از شبکه BiFARMS را به دست می‌آورند و به آنها حق رای در تصمیم‌های مهم پلتفرم داده می‌شود. درآمد پلتفرم از درصد کمی از کل سود خزانه ایجاد می شود و بین کسانی که در BFS دلار سهام دارند توزیع می شود. دارندگان توکن می‌توانند با شرط‌بندی $BFM برای کسب درآمد بیشتر $BFS در خزانه BFS، یا $ETH، $BNB، $MATIC، $AVAX، $FTM، $HT، $CELO، $ONE، یا $MOVR در شرط‌بندی بومی کسب کنند. استخرها

علاوه بر این، این پروژه دارای توسعه دهندگان قراردادهای هوشمند و مشاوران مالی است که به طور دقیق خزانه های پلت فرم، استراتژی های سرمایه گذاری، پلتفرم های جدید و قراردادهای هوشمند را قبل از انتشار برای عموم، آزمایش و بررسی می کنند.

BiFARMS انعطاف پذیر است و بر روی بیش از یک بلاک چین از جمله BSC، HECO و Avalanche عمل می کند. از طریق این توسعه، این پروژه منحصر به فرد روش‌های جدیدی را برای بهینه‌سازی اتوماسیون برای تضمین بالاترین بازده موجود بررسی خواهد کرد. علاوه بر این، با در دسترس قرار دادن کد منبع به طور گسترده برای آزمایش، بررسی و آزمایش عمومی، همه اشکال اشکال در اکوسیستم BiFARMS به سرعت کشف خواهند شد.

BiFARMS استراتژی های منحصر به فردی را ارائه می دهد که در سایر بهینه سازهای بازده وجود ندارد. این شامل جفت‌های استخر نقدینگی است که فقط در پلتفرم BiFARMS در دسترس هستند.

BiFarms یک بهینه‌ساز بازده غیرمتمرکز و چند زنجیره‌ای است که بازده بالا را روی دارایی‌های کریپتو متمرکز می‌کند. همه در یک سکوی پرتاب بدون لایه. بهترین این است که BiFarms BFM پیش فروش در حال حاضر اتفاق می افتد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر