مزاحم نیست: ماینرها تحت تاثیر نوسانات در بازار بیت کوین قرار نگرفته اند

در مواجهه با ترس شدید در بازار بیت کوین، ماینرها نگران نیستند و حتی ممکن است از یک رکود استقبال کنند زیرا فرصت برای دستیابی به قدرت هش بیشتر را باز می کند.

علیرغم کاهش مداوم قیمت بیت کوین و آشفتگی در بازارهای امروز، برخی از بزرگترین شرکت های ماینینگ نگران نیستند و اصرار دارند که فعالیت های آنها تحت تأثیر نوسانات منفی قیمت قرار نگیرد.

برخی حتی آن را فرصتی برای به دست آوردن سهم بازار با فروپاشی رقبای کوچکتر می دانند.

بیت کوین (بیت کوین) قیمت ها در تمام سال تا 24 ساعت گذشته که سقوط شتاب گرفت و به پایین ترین حد در 12 ماه گذشته رسید، روند کاهشی ثابتی داشته است. با این حال، ماینرها در میان آن فشار فوق العاده منصرف نشده اند. اگر روند نزولی بیت کوین تا سال 2022 ادامه پیدا کند، ممکن است برخی حتی اشتیاق بیشتری برای استخراج داشته باشند.

هر یک از سه عملیات معدنی مختلف – دو شرکت بزرگ دولتی و یک شرکت معدنی خصوصی – که Cointelegraph به آنها دست یافت تا احساسات جالبی را در مورد چشم‌انداز بازار نزولی به اشتراک بگذارد. آنها بر این باورند که تأثیر کمی بر برنامه های تجاری آنها نخواهد داشت.

ماینر بیت کوین Marathon Digital Holdings (MARA) گفت که “استراتژی سبک دارایی” آن را از تقریباً تمام اثرات بازار نزولی مصون نگه می دارد. معاون ارتباطات شرکتی، چارلی شوماخر به کوین تلگراف گفت که مبنای هزینه‌ای حدود 6200 دلار به ازای هر بیت کوین استخراج شده در سه ماهه اول با «برون سپاری عضله عملیات ما و حفظ قدرت فکری در شرکت» حفظ کرده است.

ماراتن سومین مسابقه بزرگ است دارنده بیت کوین (بیت کوین) در بین شرکت های دولتی بر اساس BitcoinTreasuries. آن را دارد ظرفیت برای تولید 3.9 اگزاهش (EH/s) قدرت هش. MARA 15.42% کاهش یافته و در معاملات بعد از ساعت 9.97 دلار معامله می شود. این قیمت نسبت به بالاترین حد خود در دسامبر 2014 یعنی 134.72 دلار، 92.6 درصد کاهش یافته است.

شوماخر اضافه کرد که خروج سایر ماینرها به دلیل محدودیت سرمایه در بازارهای نزولی فرصتی را برای عملیات بزرگتر مانند ماراتن ایجاد می کند که می تواند از سختی کمتر استخراج از کاهش قدرت هش و رقابت در شبکه بیت کوین بهره ببرد.

با کاهش نرخ هش، یک تنظیم سختی رو به پایین وجود دارد که هزینه انرژی را برای ماینرهایی که همچنان در حال هش هستند کاهش می‌دهد. بنابراین، کسانی که ایستاده اند می توانند با کسب بیت کوین بیشتر سود ببرند.

کوین تلگراف همچنین پاسخ هایی را از جیسون لس، مدیر عامل Riot Blockchain (RIOT)، یکی دیگر از شرکت های بزرگ ماینینگ دریافت کرد. در حال حاضر هشتمین بیت کوین را در بین شرکت های دولتی بر اساس خزانه داری بیت کوین در اختیار دارد. از 4 مارس 3.9 EH/s قدرت هش را کنترل می کند، اما هزینه آن به ازای هر سکه استخراج شده را فاش نکرده است.

RIOT 9.16 درصد کاهش یافته و در معاملات بعد از ساعت 6.83 دلار معامله می شود. این قیمت نسبت به بالاترین قیمت خود در فوریه 2021 یعنی 71.33 دلار، 90.5 درصد کاهش یافته است.

لس همچنین نسبت به نوسانات فعلی و آینده بازار بیت کوین بی تفاوت به نظر می رسد. مانند Marathon و Redivider، لس به “ترازنامه قوی بدون بدهی بلندمدت” شرکت خود به عنوان نقاط قوت مهم که می تواند از منظر تجاری بر آنها تکیه کند اشاره کرد. او افزود: «تغییرات در شرایط بازار بیت‌کوین بر برنامه‌های استقرار ماینرهای ما تأثیری نمی‌گذارد، بنابراین ما به رشد ماهانه نرخ هش خود ادامه می‌دهیم».

برنامه‌های استقرار ماینر Riot تحت تأثیر نوسانات بیت‌کوین قرار نمی‌گیرد، ما بر ایجاد یک کسب‌وکار پایدار متمرکز شده‌ایم که در شرایط بازار بیت‌کوین آرایه‌ای عمل می‌کند.

مدیر عامل Redivider تام فریزر نیز از دورنمای یک رکود طولانی مدت نگران نیست. Redivider یک ارائه دهنده مرکز داده خصوصی برای عملیات استخراج بیت کوین است متخصص در مناطق فرصت طراحی شده تا به نفع کارگران در مناطق محروم ایالات متحده باشد

هسته اصلی کسب و کار 1.5 ساله Redivider در مدیریت مراکز داده است که قدرت هش بیت کوین آنها می تواند توسط شرکت های ماینینگ با هزینه ای اجاره شود. Frazier در تماسی در 11 می به کوین تلگراف گفت که اگر مراکز داده آن در یک زمان خاص اجاره‌دهنده نداشته باشند، Redivider می‌تواند جریان درآمدی را برای همه امکانات خود در هر زمان معین با در نظر گرفتن قدرت هش و پاداش‌های بلوک برای خود حفظ کند.

او فاش نکرد که قیمت پایه Redivider به ازای هر بیت‌کوین استخراج‌شده چیست و عملیات آن چقدر است، اما اطمینان داد که «قیمت تولید BTC ما تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت».

فریزر گفت که رکود در بازار بیت کوین “به دلیل برنامه 10 ساله ما تأثیر کمی بر کاری که ما انجام می دهیم” دارد.

«اصلاحات در بازار به این دلیل اتفاق می‌افتد که بیت‌کوین بسیار نوسان است، که با هر طبقه دارایی فرار دیگر همخوانی دارد. این نوسان مانعی برای استراتژی ما نخواهد داشت. این لحظات فرصت‌هایی را ارائه می‌کنند.»

مربوط: بیت کوین برای نگه داشتن 29 هزار دلار مبارزه می کند زیرا ترس از مقررات و سقوط UST Terra به شدت به ارزهای دیجیتال ضربه می زند.

با توجه به آشفتگی موجود در بازارهای ارز دیجیتال پس از آن فروپاشی ترا (لوناطبق گزارش CoinGecko، پروژه و بیت کوین در حال حاضر با قیمت 28931 دلار معامله می شود که پایین ترین سطح آن از اول ژانویه 2021 است. داده ها، ممکن است به سرعت آشکار شود که آیا ماینرها می توانند آنطور که ادعا می کنند فرصت را در آستانه خانه خود به کار گیرند یا خیر.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس