کول گارنر، تحلیلگر بازار، پیشنهاد می کند که گاوهای نر بیت کوین در بحبوحه رونق قیمت بیت کوین در حال وضعیت هستند.

همانطور که تحلیلگر معیارهای جدید قیمت بیت کوین را فاش می کند، بیت کوین به 23 هزار دلار بسیار صعودی است


بیت کوین (بیت کوین) با توجه به معیارهای جدید زنجیره ای از یکی از شناخته شده ترین نام های صنعت، به طور ثابت در 23000 دلار ” صعودی” باقی می ماند.

در یک پیش نمایش در 28 ژانویه، کول گارنر، دوچرخه‌سوار بازار و تحلیلگر زنجیره‌ای، ابزارهای معاملاتی بیت‌کوین را که به گفته او «بازآزموده و تأیید شده» بودند، فاش کرد.

گارنر: سیگنال های قیمت بیت کوین باید خریداران را هیجان زده کند

در حالی که BTC/USD تلاش می کند فشار نقدینگی بالاتر از 23000 دلار، بحث در مورد اینکه آیا اصلاح قیمت BTC قابل توجهی است یا خیر، ادامه دارد.

برای گارنر، که یک عکس فوری از چندین سیگنال معاملاتی را در آخر هفته به کاربران توییتر ارائه کرد، شکی نیست – تصویر کاملاً سبز است.

او در بخشی از تفسیر همراه خلاصه کرد: “در حال حاضر آنها بسیار صعودی به نظر می رسند.”

یک متریک نسبت بیت کوین به استیبل کوین ها را مقایسه می کند در سراسر مبادلات به نظر می رسد یک اسکرین شات نشان می دهد که این به اوج های چند ساله خود رسیده است که از اوایل سال 2020 به بعد، اوج خود را در هر رویدادی شکست داده است.

گارنر در حالی که جزئیات بیشتری در مورد مکانیسم عمل آن ارائه نکرد، ادعا کرد: “به ندرت اشتباه است.”

به طور سنتی، نقدینگی بالای استیبل کوین به تداوم صعودی اشاره دارد، و وجوهی که در بال‌ها منتظر هستند تا بیت کوین یا سایر دارایی‌های کریپتو را وارد کنند.

نمودار مشروح BTC/USD. منبع: کول گارنر/ توییتر

گارنر نسبت حجم معاملات روی زنجیره را در سود ارائه کرد و به بالاترین سطح خود در حداقل سه سال و نیم رسید.

این سیگنال‌های تجاری سریع‌تر را با سابقه طولانی‌تر تولید می‌کند. در حال حاضر بسیار صعودی است،” او تکرار کرد.

نمودار مشروح BTC/USD. منبع: کول گارنر/ توییتر

طبق آخرین داده های شرکت تحلیل زنجیره ای گلاسنود، سود تحقق یافته در مقابل زیان تحقق یافته به وضعیت مورد انتظار در راستای عملکرد قیمت ادامه می دهد.

نمودار سود و زیان خالص تحقق یافته بیت کوین. منبع: Glassnode

همانطور که Cointelegraph گزارش داد، سود و زیان خالص تحقق نیافته – بخشی از عرضه BTC که معامله نشده است – نیز این ماه به لطف افزایش 40 درصدی بیت کوین تغییر کرد.

معدنچیان در انفجار پس از کاپیتولاسیون مورد اصابت گلوله قرار می گیرند

خوش بینی بیشتر بر وضعیت در میان ماینرهای بیت کوین متمرکز بود.

مربوط: نرخ هش بیت کوین با هدلینگ ماینرها در پایین ترین حد یک سال اخیر به نقطه عطف جدیدی دست یافته است

با توجه به معیار محبوب Hash Ribbons، بخش ماینینگ بیت کوین دارای است اخیراً از دوره کاپیتولاسیون خارج شده است که در نتیجه کاهش قیمت BTC پس از FTX رخ داد.

هش ریبون از نرخ هش برای تعیین دوره های استرس ماینر استفاده می کند. چنین بهبودهایی از لحاظ تاریخی با “اصلاحات” قیمت بیت کوین همزمان شده است، همانطور که شرکت مدیریت سرمایه گذاری کلان و دارایی دیجیتال جهانی در این هفته Wakem Capital Management توصیف کرد.

توییت کردن داده‌های Glassnode، Wakem تاکید کرد که آخرین خروج کاپیتولاسیون درست قبل از FTX انجام شد، و سودهای سنتی مربوط به این رویداد را برای گاوهای بیت کوین انکار کرد.

نمودار حاشیه نویسی هش روبان بیت کوین. منبع: Wakem Capital Management/ توییتر

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسندگان است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر