والکس

والکس چیست؟

همه موافقند که این صنعت به طور مداوم در حال تکامل است و با گذشت زمان دستخوش تغییرات مهم می شود. به این ترتیب، نیاز آشکار به راه حلی وجود دارد که این تغییرات را بشناسد و بتواند نه تنها خود را با آنها تطبیق دهد، بلکه یک راه حل بانکی ارائه دهد که می تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد. این جایی است که Wallex وارد می شود.

والکس خود را به عنوان “راه حل بانکی آینده” معرفی می کند، راه حلی که نه تنها خدمات فوق الذکر را ارائه می دهد، بلکه به راحتی با KYC، AML و سایر دستورالعمل های نظارتی مطابقت دارد و به طور همزمان استانداردهای مدیریت را رعایت می کند.

اساساً، Wallex قصد دارد تبدیل از دیجیتال به فیات را به صورت ساده و آسان انجام دهد، مشابه روشی که کاربران به طور یکپارچه یورو را به دلار تبدیل می کنند. به این ترتیب، راه حلی به کاربران ارائه می شود که هم نیازهای آنها را برآورده می کند و هم آنها را ایمن نگه می دارد.

اهمیت EURST

در گذشته، والکس EURST، یک استیبل کوین یورو با پشتوانه دارایی 100% بر اساس استاندارد توکن ERC-20 اتریوم را راه اندازی کرد. تیم EURST به بهبودهای ساختاری و همچنین سیستمی در مورد بازارهای بین المللی اختصاص دارد و به طور گسترده شفافیت را از ابتدا اولویت اصلی خود می داند. این مهم است زیرا افزایش سریع نهادهای متقلبانه و تخلفات وجود داشته است، که به طور قابل درک سرمایه گذاران را به طور فزاینده ای نگران و محتاط کرده است.

EURST یکی از اولین استیبل کوین هایی بود که این درجه از نظارت و دید تایید شده توسط شخص ثالث را پذیرفت. برای اطمینان از بازخرید مشتری، EURST از عملکرد بلاک چین اتریوم، یورو و در نهایت یک مدل با ذخیره کامل استفاده می کند.

علاوه بر این، به جای وابستگی به گزارش‌های ارتجاعی که معمولاً به محض تحویل منسوخ می‌شوند، گزارش‌های گواهی بلادرنگ EURST را قادر می‌سازد تا اطلاعات قابل اعتمادی را به مشتریان ارائه دهد که همیشه ارزش خبری، مرتبط و جاری باشد.

اهمیت استیبل کوین ها

در EURST تیم به ویژه متعهد به تغییرات اساسی و سیستماتیک در بازارهای بین المللی است و شفافیت از ابتدا هدف اصلی بوده است. این امر از آنجایی قابل توجه است که تجارت های جعلی و تخلفات افزایش یافته است که به درستی سرمایه گذاران را محتاط و هوشیارتر کرده است. به نظر می‌رسد EURST تنها استیبل کوینی است که کاربران ممکن است آن را دریافت کرده و در صورت تقاضا بازخرید کنند، که بسیار عالی است زیرا استیبل کوین‌ها یکی از مهم‌ترین جنبه‌های صنعت کریپتو و بلاک چین هستند. سرمایه گذاران و معامله گران اغلب از استیبل کوین ها برای خرید و فروش سریع دارایی های کریپتو خود استفاده می کنند، به ویژه زمانی که زمان برای آنها ضروری است. از آنجایی که استیبل کوین ها همیشه قیمت خود را حفظ می کنند و نوسان شدیدی ندارند، ارزش فوق العاده ای دارند و EURST تفاوتی ندارد.

بنابراین کاربران مجاز می توانند از طریق بلاک چین اتریوم با انتقال بانکی یا مستقیماً با استفاده از کارت خود، توکن ها را ضرب کنند. همچنین، هیچ توکن EURST از پیش ضرب شده ای وجود ندارد که آن را از سایر استیبل کوین های موجود در بازار متمایز می کند. خرید یا فروش توکن‌های EURST به‌علاوه بسیار ساده است زیرا توکن‌های ERC-20 هستند و از این رو می‌توان از آنها برای تجارت ارزهای دیجیتال، ذخیره‌سازی ارزش و سایر اهداف مرتبط دیگر استفاده کرد. معامله گران می توانند در برابر EURST در صرافی های معتبر مانند HitBTC، FMFW.io و صرافی غیرمتمرکز Uniswap از طریق هر دو جفت BTC و ETH معامله کنند.

والکس برای آینده چه برنامه ای دارد؟

اکوسیستم والکس بانکداری نوآورانه و حضانت خدمات همراه با طیف گسترده ای از ویژگی ها که فناوری بلاک چین را با امور مالی سنتی ترکیب می کند. زیرساخت این پلتفرم از آینده دارایی های مجازی و فیزیکی پشتیبانی می کند و در عین حال تجربه جدیدی را ارائه می دهد که برای همه مفید است. بنابراین، اهداف آینده والکس بر روی بهبود ثبات و انطباق، و همچنین بر تلاش های آموزشی متمرکز خواهد شد.

در نهایت هر چند، تیم چشم انداز کلی یکسان باقی می ماند، یعنی کمک به سرمایه گذاران برای ورود ایمن به دنیای دارایی های دیجیتال و کمک به آنها در تنوع بخشیدن به پرتفوی خود و توسعه رفتارهای مدیریت ثروت و استراتژی های تجاری جدید.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر