کریپتو نیاز به تنظیم دارد اما باید درست انجام شود: گزارش و پایگاه داده

فقدان یک چشم انداز نظارتی به خوبی تعریف شده باعث عدم اطمینان در صنعت کریپتو می شود. رگولاتورها باید چه کار کنند تا اوضاع درست شود؟

نگرش های نظارتی نسبت به کریپتو به طور مداوم در حال تغییر است، اغلب با سرعت کمتری نسبت به خود صنعت کریپتو. موسسات و عموم مردم به طور جدی کار با ارزهای دیجیتال را بدون مقررات واضح و جامع در نظر نخواهند گرفت. علاوه بر این، این صنعت از کلاهبرداری های گسترده، فیشینگ و هک هایی رنج می برد که اغلب هیچ عواقب قانونی ندارند. این جسارت افراد خاطی را تقویت می کند و تصویر ارز دیجیتال را به عنوان عرصه ای برای شخصیت های پنهان تقویت می کند.

گزارش کامل را به همراه نمودار و اینفوگرافیک از اینجا دانلود کنید

در گزارشی جدید، تحقیقات کوین تلگراف ارزیابی مقررات پیرامون استیبل کوین ها، توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و یک مرور کلی از تحولات از پایان سال 2021 ارائه می دهد. پایگاه داده جدیدی از مقررات که به صورت هفتگی به روز می شود، همه به روز رسانی های صنعت را پوشش می دهد. .

NFT ها و استیبل کوین ها سیاست گذاران را به خواب می برند

رونق NFT در سال 2021، دولت ها و سازمان های بین المللی را وارد عمل کرد. با بیش از 9 میلیارد دلار فروش NFT در اتریوم، ظهور یک چشم انداز نظارتی کاملاً تعریف شده برای NFT ها برای توسعه پایدار بازار در آینده بسیار مهم است. بازار NFT تنها در سه ماهه آخر سال 2021 1.5 میلیون دلار فعالیت غیرقانونی داشته است. اگرچه این در مقایسه با مقیاس پولشویی که در جاهای دیگر اتفاق می افتد ناچیز است، اما روند زیانباری را نشان می دهد که ممکن است تا سال 2022 ادامه یابد.

هم در ایالات متحده و هم در بریتانیا، مقامات در ارائه دستورالعمل‌های روشنی در مورد NFT‌ها، با ابهام در نحوه طبقه‌بندی طبقه دارایی، شکست خورده‌اند، اگرچه ممکن است ناشران و بازارهای NFT ملزم به رعایت قوانین مبارزه با پولشویی و شناخت مشتری خود باشند. تمرینات

Cointelegraph Research تمام رویدادهای نظارتی در سراسر جهان را به صورت هفتگی در پایگاه داده مقررات خود ثبت می کند.

از اینجا به پایگاه داده مقررات تحقیقاتی Cointelegraph دسترسی داشته باشید

استیبل کوین ها، مشابه NFT ها، سیاست گذاران را غافلگیر کردند. عرضه استیبل کوین از 26 میلیارد دلار در ابتدای سال 2021 به 164 میلیارد دلار در پایان سال 2021 پنج برابر شد. این رشد تا سال 2022 ادامه دارد و عرضه کل 6.8 درصد در شش هفته اول سال افزایش یافته است.

هیئت ثبات مالی، یک نهاد بین‌المللی که تلاش‌های تنظیم‌کننده‌های مالی را در مقیاس جهانی هماهنگ می‌کند، در گزارش‌های 2020 و 2021 خود خواستار اقدام در مورد استیبل کوین‌ها شده است و ژوئیه 2022 را به‌عنوان مهلت اولیه برای ایجاد چارچوب‌های نظارتی در حوزه‌های قضایی ملی تعیین کرده است. مقررات استیبل کوین با ظهور استیبل کوین‌های غیرمتمرکز وابسته به دلار آمریکا که بدون وثیقه مانند TerraUSD (UST) هستند، پیچیده‌تر می‌شود و هیچ راه‌حلی برای تنظیم‌کننده‌ها وجود ندارد.

دولت ها بازی می کنند

این گزارش همچنین عمیقاً به تحولات در طول نیمه اول 2022 می پردازد. بخش دیگری که تحت پوشش قرار می گیرد، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی است. با پیشرفت در CBDC ها در کمتر از 91 کشور در سراسر جهان، دولت ها در حال بیدار شدن از پتانسیل ارزهای دیجیتال هستند. آینده به پیش می‌رود و قانون‌گذاران باید کارهای مهمی انجام دهند تا مقرراتی را به اجرا بگذارند که نوآوری را تقویت می‌کند، اما اجازه می‌دهد تا جریان اصلی دارایی‌های دیجیتالی را بپذیرند.

CBDC ها می توانند منجر به افزایش انطباق مالیاتی و ردیابی بهتر تراکنش های مالی شوند، اما می توانند به شدت مانع پذیرش ارزهای دیجیتال شوند و حتی به طور کامل جایگزین برخی از ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز شوند، زیرا از ثبات و اعتماد نهادهای دولتی که در بسیاری از مصرف کنندگان الهام می شود سود می برند.

هر کسی که علاقه مند به کریپتو، بلاک چین و آینده صنعت است، می تواند این گزارش را بخواند و به پایگاه داده مقرراتی که آخرین پیشرفت ها را دنبال می کند، دسترسی پیدا کند. کریپتو نیاز به تنظیم دارد، اما باید نوع مناسبی باشد. با مقررات آینده نگر که اطمینان حاصل می کند که پیشرفت می تواند اتفاق بیفتد، و دولت ها نوآوری را تقویت می کنند، ارزهای دیجیتال می توانند واقعاً به وعده خود مبنی بر آینده عادلانه تر و تجدید سیستم مالی عمل کنند.

این مقاله فقط برای مقاصد اطلاعاتی است و نه مشاوره سرمایه گذاری است و نه تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری یا دعوتی برای خرید یا فروش ابزارهای مالی. به طور خاص، این سند به عنوان جایگزینی برای سرمایه گذاری فردی یا توصیه های دیگر عمل نمی کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس