شاکیان تا ماه دسامبر فرصت دارند دلیلی را برای عدم اخراج دو ستاره ورزش از شکایت مطرح کنند.

قاضی تصمیم دارد که Shaq و Naomi Osaka را از شکایت های FTX حذف کند


یک قاضی فدرال در فلوریدا، ایالات متحده، در حال بررسی اخراج شکیل اونیل، فوق ستاره NBA و نائومی اوزاکا، ورزشکار تنیس از شکایت FTX است و اشاره می کند که مشخص نیست آیا به این دو خدمت شده است یا خیر.

در یک دستور بدون کاغذ، قاضی منطقه ای ایالات متحده K. Michael Moore گزارش شده است گفت شاکیان دلایلی را ارائه کنند که چرا اونیل و اوزاکا نباید از دعوا اخراج شوند. به گفته مور، مشخص نیست که آیا به این دو ستاره ورزشی خدمات داده شده است یا خیر. قاضی تا دسامبر به مشتریان FTX فرصت داد تا دلیل خود را نشان دهند.

دستور علت نمایش یکی از چندین دستور بدون کاغذ بود که قاضی در 9 مارس صادر کرد. در دستور دیگری، مور دیگر متهمان مشهور را به دلیل درخواست عقب انداختن یک کنفرانس برنامه ریزی شده بدون انجام مراحل مناسب توبیخ کرد.

متهمان مشهور، که شامل تام برادی، ژیزل بوندشن، کوین اولری، دیوید اورتیز و ترور لارنس می‌شوند، خواستار تمدید زمان شدند. اما قاضی خاطرنشان کرد که این درخواست باید از طرف شاکی بوده است. مور گفت:

دادگاه به شاکی و نه متهمان دستور داد که برای برگزاری همایش برنامه ریزی برای تمدید مهلت اقدام کنند.

به گفته مور، به همین دلیل، کنفرانس برنامه ریزی یا طبق برنامه انجام می شود، یا شاکی ممکن است برای تمدید زمان برای برگزاری کنفرانس حرکت کند.

مربوط: مدیر عامل BitGo می گوید اگر SEC به ETF های بیت کوین رسیدگی می کرد، ممکن بود سرمایه گذاران از FTX اجتناب کنند.

در همین حال، با فشرده شدن پرونده ها علیه FTX، برخی از شاکیان درخواست تجمیع دعاوی علیه صرافی ورشکسته را داشتند. با این حال، در 8 مارس، یک قاضی درخواست تلفیق را رد کردبا تاکید بر اینکه هنوز فرصت پاسخگویی به متهمان داده نشده است. ژاکلین اسکات کورلی، قاضی منطقه ای ایالات متحده، اخیراً درخواست تلفیق پنج شکایت کلاسی پیشنهادی علیه FTX را رد کرد.

در همان روز، وکلایی که نماینده مدیر عامل سابق FTX سام بانکمن-فرید هستند، خاطرنشان کردند که ممکن است لازم باشد محاکمه جنایی را به عقب بران قرار است در ماه اکتبر آغاز شود. در حالی که وکلا به طور رسمی درخواست تغییر تاریخ نکردند، آنها اشاره کردند که ممکن است نیاز باشد زیرا هنوز منتظر مدارک هستند تا به آنها تحویل داده شود و بانکمن-فرید در ماه فوریه اتهامات بیشتری را جمع آوری کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر