رستوران های فست فود در سرتاسر جهان با توکن های دیجیتالی خود به سمت NFT حرکت می کنند.

آیا با آن سیب زمینی سرخ کرده می خواهید؟  زنجیره های فست فود در حال ارائه NFT هستند

در چند ماه گذشته شاهد افزایش انفجاری توکن های غیرقابل جوش (NFT) بودیم چرا که هنرمندان رمزنگاری ، علاقه مندان به بازی ، موسیقی دانان ، افراد مشهور و در حال حاضر زنجیره های فست فود این فناوری را به روش های مختلف به کار گرفته اند.

غول های فست فود مانند مک دونالد ، برگر کینگ و تاکو بل به دلیل ظرفیت خود برای فعال کردن تبلیغات گیمینگ و توزیع محصولات و خدمات خود به NFT مراجعه می کنند. 

در اینجا نگاهی سریع به پذیرش NFT در حال ظهور در بخش غذاهای سریع است. 

تاکو بل

Taco Bell به دلیل محصولات سبک مکزیکی آن ، یک مارک فست فود محبوب در ایالات متحده است. در کمپین بازاریابی مارس 2021 ، Taco Bell مجموعه جدیدی از NFT را راه اندازی کرد که به عنوان اولین در میان زنجیره های فست فود ظاهر شد که توکن های قابل جمع آوری ارائه می داد.

NFT های Taco Bell (Taco Art) شامل تصاویر هنری از ارائه غذاهای فست فود آن است ، به طوری که برخی از خریداران برای یک NFT Taco Bell بیش از 10 اتر ( ETH ) پرداخت می کنند . طبق توییت های زنجیره ای رستوران ها ، درآمد حاصل از فروش به امور خیریه اهدا شد. 

پادشاه برگر

Burger King با انتشار مجموعه ای از مجموعه های دیجیتال تحت کمپین بازاریابی تحت عنوان “Keep It Real Meals” ، ورود خود را به فضای NFT اعلام کرد .

هر مشتری برگر کینگ می تواند کد QR را که همراه غذایشان ارائه می شود اسکن کند تا یکی از سه قطعه بازی کلکسیونی را دریافت کند. هنگامی که بازیکن هر سه مورد را دریافت می کند ، چهارمین نشانه را دریافت می کند که می تواند پاداش یک مجموعه دیجیتالی ، عرضه یکسال برگر یا تماس با یکی از سخنگویان مشهور کمپین باشد. 

مک دونالد

علیرغم ممنوعیت چین در مورد تقریباً همه چیز مربوط به رمزنگاری ، شعبه مک دونالد در چین مجموعه ای از 188 NFT را برای کارکنان و مشتریان خود به عنوان بخشی از جشن هدیه 31 امین سالگرد این حق امتیاز ارائه می دهد.

NFT شامل طرح های هنری سه بعدی دفتر مرکزی مک دونالد چین در پروژه ای با عنوان “مک مک روبیک بیگ” است و آنها با همکاری آژانس ایجاد دارایی های دیجیتال Cocafe ساخته شده اند. 

کلبه پیتزا

این شرکت کانادایی پیتزا هات، یک فست فود زنجیره ای معروف برای همه شما می توانید خوردن بوفه پیتزا، منتشر پروژه NFT به نام “1 مورد علاقه بایت”، که تصاویر NFT دیجیتال از برش پیتزا می باشد. 

در اطلاعیه 17 مارس ، این شرکت گفت که هر هفته در میان تصاویر NFT از یک تکه پیتزا را منتشر خواهد کرد. هر قطعه و تصویر NFT دارای دستور العمل متفاوتی است و خریداران علاقه مند به NFT های Rarible دسترسی خواهند داشت. 

دانیل میمن ، مدیر بازاریابی پیتزا هات کانادا گفت که کمپین NFT “فرصتی است تا به طرفداران راه دیگری برای دست یافتن به دستورهای مورد علاقه خود در پیتزا هات ، حتی اگر مجازی باشد” ارائه شود.

رسانه بازاریابی جدید برای مارک های بزرگ

مانند دیگر گرایش های آنلاین آنلاین دیگر ، بازاریابان برای دستیابی به قطعه ای از پای خود و جلب توجه مردم با استفاده از فناوری جدید به سراغ NFT رفته اند.

مارک های فست فود و سایر مارک های خوب مصرف کننده به سرعت درمی یابند که فروش محصولات خود با نشان NFT و دیگر اصطلاحات دیجیتال کلکسیونی به عنوان بخشی از کمپین آنها یک استراتژی برنده است.

حتی در مواردی که کلکسیون ها محدود یا نادر نیستند ، توده مردم همچنان به خرید NFT با قیمت های بسیار بالا ادامه داده اند. هیئت داوران هنوز در مورد اینکه آیا این آینده بازاریابی نام تجاری است یا فقط تبلیغات تجاری است که به زودی فروکش می کند ، تصمیم گیری نمی کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع