“گزارش بازار” با کوین تلگراف در حال حاضر با مهمان ویژه گرت سولووی، استراتژیست ارشد بازار InTheMoneyStocks پخش می شود.

به مجری و تحلیلگر Cointelegraph، بنتون یاون، در کنار متخصصان بازار مقیم جردن فینست و مارسل پچمن بپیوندید تا آخرین اخبار این هفته را در بازارها اعلام کنند. در اینجا چیزی است که در گزارش اخبار بازارهای این هفته باید انتظار داشته باشید: 

  • بیت کوین ( BTC ) کم عمق ترین اصلاح سال را تا کنون داشته است و تنها 17 درصد از بالاترین رکورد خود سقوط کرده است. آیا این بدان معنی است که ما ممکن است در مسیر یک رالی بابا نوئل در ماه دسامبر باشیم؟
  • مدل طبقه محبوب PlanB نتوانست به هدف بسته شدن نوامبر خود برسد . این اولین دلتنگی برای این مدل در تاریخ 10 ساله آن است. با این حال، سازنده تسلیم نمی شود، یک ماه دیگر برای اصلاح آن فرصت داده است. آیا وحشت ناشی از ویروس کرونا یا عوامل دیگر ترکیبی بود که باعث شد اثر خود را از دست بدهد؟
  • به نظر می رسد که پول فقط به سمت Metaverse سرازیر می شود . هفته گذشته، پروژه های Metaverse زمینی را به ارزش 106 میلیون دلار فروخت. آیا این موفقیت بزرگ بعدی در فضای توکن غیرقابل تعویض (NFT) است؟

پس از به‌روزرسانی اخبار بازار، میزبانان با مهمان ویژه گرت سولووی در مورد چرخه فعلی بازار بیت‌کوین، تورم و نحوه تأثیر S&P 500 بر ارزهای دیجیتال در صورت سقوط آن صحبت می‌کنند.

کارشناسان کوین‌تلگراف با استفاده از بینش‌های Cointelegraph Markets Pro ، پلتفرمی برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال که می‌خواهند یک قدم جلوتر از بازار باقی بمانند، دو آلت‌کوین را شناسایی می‌کنند که در این هفته برجسته بودند: Shiba Inu (SHIB) و Terra’s LUNA.

در نهایت، پچمن، تحلیلگر Cointelegraph Markets در مورد اینکه چرا عدم قطعیت نظارتی ممکن است باعث آخرین اصلاح بیت کوین شده باشد، بحث می کند. هم جانت یلن، وزیر ایالات متحده و هم جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، نیاز به ایجاد فوری یک چارچوب نظارتی را ابراز کرده‌اند و در 12 نوامبر، SEC پیشنهاد صندوق نقدی مبادله بیت‌کوین VanEck را رد کرد. آیا امیدی به شفافیت مقررات در شش ماه آینده وجود دارد؟

آیا سوالی در مورد سکه یا موضوعی دارید که در اینجا مطرح نشده است؟ نگران نباش! به اتاق چت یوتیوب بپیوندید و سوالات خود را در آنجا بنویسید. به شخصی که جالب ترین نظر یا سوال را داشته باشد یک ماه رایگان Cointelegraph Markets Pro به ارزش 100 دلار داده می شود!

«گزارش بازار» هر پنجشنبه در ساعت 12:00 به وقت شرقی (5:00 بعد از ظهر UTC) به صورت زنده پخش می شود، بنابراین حتماً به صفحه YouTube Cointelegraph سر بزنید و دکمه لایک و اشتراک را برای همه ویدیوها و به روز رسانی های آینده ما بشکنید.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع