هنوز هم می تواند برای گاوهای نر در آستانه رسیدن به بالاترین بسته هفتگی در تاریخ باشد.

بیت کوین سرنوشت 60 هزار دلار را رقم می زند

بیت کوین ( BTC ) در حال پشت سر گذاشتن یک آزمایش پشتیبانی هفتگی مهم در 23 اکتبر پس از انتقال فروشندگان ناگهانی مقادیر زیادی BTC به صرافی اصلی Binance است.

بیت کوین سرنوشت 60 هزار
نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

BTC با 60000 دلار تاس می کند

BTC/USD تا روز شنبه معامله گران را عصبی می کند ، داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView  نشان می دهد که در مورد سرنوشت پشتیبانی 60،000 دلار تصمیم گیری می کنند.

این سطح اولین منطقه اصلی مورد علاقه خریداران را یک شبه ثابت کرده بود، پس از اینکه بالاترین قیمت های قدیمی در 64900 دلار نتوانستند بازار را تقویت کنند.

در حالی که تحلیلگران در بازه های زمانی طولانی تر همچنان صعودی هستند ، این کمد در حال ایجاد یک مورد جالب نزدیک به شمع هفتگی فعلی است.

هفته گذشته، #BTC Weekly بالای یک منطقه مقاومت اصلی تاریخی بسته شد (قرمز)

این هفته، BTC دلار ممکن است به سمت همان منطقه کاهش یابد، اما این بار برای تبدیل آن به یک تست پشتیبانی،

ممکن است به زودی در حال انجام باشد تصویر Crypto #Bitcoin . twitter.com/j8yGm7g5bt– Rekt Capital (rektcapital) 

22 اکتبر 2021

برای Cointelegraph کمک مایکل وان د Poppe به، با این حال، به نام اصلاح “خوب” و حفظ آگهی خود را از یک قیمت بالا کلان به همان اندازه که $ 300،000.

در جاهای دیگر، یک نظریه محبوب حول محور خروج ساختار یافته از معامله گران دارای اهرم بیش از حد می چرخد، زیرا این معامله گران نرخ های تامین مالی را به سطوح ناپایدار کلاسیک در طول دوره به بالاترین سطح تاریخ 67100 دلار رسانده اند.

همانطور که توسط حساب توییتر محبوب BitBit اشاره شده است، اداره اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده همچنان موضوع اصلی بحث است.

تقریباً 1.25 تریلیون دلار در یک بازه زمانی دقیقاً 3 ماهه قبل از تصویب ETF به بازار تزریق شد. حالا شما به من بگویید که برخی جیب های بزرگ قبل از اینکه حدس بزنید این اطلاعات را ندارند.

1.25 تریلیون دلار— Bitbit BTFD (3, 3) (,) (,) crypto (@BitBitCrypto) 

23 اکتبر 2021

ذخایر بایننس بالاتر می رود

در حالی که موجودی مبادلات به طور کلی به روند کاهشی خود ادامه می دهد، بایننس در روزهای اخیر شاهد افزایش چشمگیری در ذخایر خود بوده است.

مرتبط: تجزیه و تحلیل قیمت 10/22: BTC، ETH، BNB، ADA، XRP، SOL، DOT، DOGE، LUNA، UNI

بر اساس داده های منبع آماری Bybt، این میزان از روز جمعه بیش از 50000 بیت کوین افزایش یافته و به نزدیک به 400000 بیت کوین رسیده است.

موجودی بیت کوین در بایننس منبع: Bybt

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع