نقطه شروع سال 2024 چشم انداز مثبتی برای سکه Maker (MKR) دارد که نشان می دهد سال ممکن است سازنده باشد. بر اساس داده های زنجیره ای، فعالیت افزایش یافته است که نشان دهنده یک روند مثبت بالقوه است.

از ابتدای سال، تعداد آدرس‌های فعال به صورت روزانه – که یک شاخص مهم از تعامل کاربر است – به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

در حال حاضر ، وجود دارد بیش از 600 آدرس تجارت MKR، که 4 درصد از 590 اصلی افزایش یافته است. این افزایش در مشارکت نشان می دهد که حرکت و علاقه فزاینده ای به توکن وجود دارد.

علاوه بر این، از ابتدای سال، افزایش بیش از 5 درصدی در ایجاد آدرس های جدید فقط برای معاملات MKR وجود داشته است. این ورود بازیکنان جدید به اکوسیستم فضای بیشتری برای شکوفایی و نقدینگی بیشتری می دهد.

MKR Daily Active Addresses. Source: Santiment

سال 2024 شروع خوبی برای MakerDAO است، نیروی محرکه استیبل کوین DAI در فضای مالی غیرمتمرکز (DeFi).

تحلیلگران خوشبین هستند و بازدهی ثابتی را پیش بینی می کنند و حتی با توجه به وضعیت بی ثبات بازار ارزهای دیجیتال، آن را انتخابی مطمئن می دانند. با این حال، بیایید قبل از پریدن به MKR این موضوع را با دقت بیشتری بررسی کنیم.

یکی از نقاط قوت MakerDAO اکوسیستم بالغ آن است. یکی از اجزای اصلی وام دهی و استقراض DeFi، توکن MKR است که استیبل کوین DAI را کنترل می کند.

MKR market cap currently at $1.6 billion. Chart: TradingView.com

این ارتباط دوجانبه سودمند، به MakerDAO قدرت و جایگاه قابل توجهی در بازار داده است. با این حال، همانطور که برخی ادعا می کنند، نسبت دادن آینده آن منحصرا به تصمیم بیت کوین ETF، چشم انداز ناکافی ارائه می دهد.

اگرچه بازارهای کریپتو می توانند از ETF مجاز بیت کوین بهره مند شوند، مهم است که بدانیم این بخش چقدر پیچیده و در هم تنیده است.

مقررات، استفاده عمومی از DeFi و حتی اقدامات رقبا بر مسیر MakerDAO تأثیر می گذارد. نادیده گرفتن این موارد می تواند منجر به انتظارات غیر واقعی شود.

با توجه به داده های Coinglass، وجود داشته است افزایش قابل توجه در انحلال در نتیجه افزایش Maker از حداقل 1826 دلار به حداکثر 1928 دلار.

Source: Coinglass

ناگهانی افزایش در ارزش MKR مجبور به انحلال بیش از 500000 دلار شرط های کوتاه شده است و پیش بینی های تاریک فروشندگان را به چالش می کشد.

اگر تعداد آدرس‌های سودآور افزایش یابد، می‌تواند هم اثرات خوب و هم منفی بر قیمت‌گذاری Maker داشته باشد. طبق داده های IntoTheBlock، حدود 74 درصد از آدرس ها، یا 69400 آدرس، سود دارند که بالاترین میزان در دو سال گذشته است.

این افزایش می تواند فشار خرید را برای ارز دیجیتال افزایش دهد زیرا دارندگان امیدوار Maker ممکن است بخواهند توکن های بیشتری را در انتظار بهبود قیمت در آینده ذخیره کنند.

از آنجایی که بازار Maker شاهد افزایشی با بیش از 600 آدرس است که معاملات MKR را در یک روز تکمیل می‌کنند، این حرکت قوی و امیدوارکننده به نظر می‌رسد. این فعالیت افزایش یافته نشان دهنده علاقه و مشارکت رو به رشد در اکوسیستم MKR است.

تصویر برجسته از Freepik

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر