در دنیای همیشه در حال نوسان ارزهای دیجیتال، کریپتوWzrd تحلیلگر ارزهای دیجیتال پیش بینی خوش بینانه ای را برای XRP، در حالی که یک چکش صعودی بالقوه برای دارایی کریپتو را برجسته می کند.

یک چکش صعودی برای XRP ممکن است رخ دهد

این تحلیلگر ارزهای دیجیتال اخیراً به X (توئیتر سابق) رفت تا اشتراک گذاری پیش بینی ها در مورد کل بازار کریپتو. پیش بینی های تحلیلگر با استفاده از چشم انداز فنی روزانه XRP انجام شد.

با مشاهده واضح نمودار، کریپتوWzrd اشاره کرد که XRP می تواند آماده شکل گیری یک چکش صعودی باشد. با این حال، برای انجام این الگو، امروز، 4 ژانویه، یک شمع صعودی باید ظاهر شود.

پس از این پیش‌بینی، کریپتوWzrd اشاره کرد که نمودار XRP/BTC در برابر خرس‌ها قدرت نشان می‌دهد. علاوه بر این، اکثر ضررهای خود را جبران کرده و روز خود را با یک پین بار امیدوارکننده به پایان رسانده است.

تحلیلگر در مورد پتانسیل XRP برای به دست گرفتن کنترل خوشبین بود و تاکید کرد که یک بازگشت قوی می تواند توکن را بالاتر ببرد. با این حال، او به تأثیر متغیرهای خارجی که مانع این بازگشت می‌شوند، اشاره کرد، به ویژه تهدید بالقوه اخبار نامطلوب SEC در مورد ETF.

پیش‌بینی‌های کریپتوWzrd در بحبوحه یک اختلال قابل توجه در بازار ارزهای دیجیتال که دیروز رخ داد، انجام شد. اره اخلال بیت کوین (BTC) تا حدود 40000 دلار سقوط کرد، در حالی که XRP تقریباً به پایین ترین سطح اکتبر 2023 یعنی 0.50 دلار رسید.

پس از بازگشت به سطح حدود 0.57 دلار، کریپتوWzrd پیش بینی می کند که یک بازگشت از این ناحیه می تواند نقطه شکست خطوط روند پایین تر روزانه را نشان دهد. در نتیجه، دارایی کریپتو می تواند به مرز 0.7300 دلار نزدیکتر شود.

به نظر این تحلیلگر ارزهای دیجیتال، قدرت نمایش داده شده توسط نمودار XRP/BTC یکی از دلایل اصلی چشم انداز خوش بینانه است. به گفته کریپتوWzrd، این نقطه قوت این دیدگاه مثبت را احاطه می کند که XRP ممکن است رشد صعودی را تنظیم کند.

افکار تحلیلگر از زاویه درون روز

کریپتوWzrd در حالی که انتظار حرکت بعدی را داشت، توجه خود را به نمودار روزانه معطوف کرد. این متخصص خاطرنشان کرد که “توجه اولیه” او امروز روی نمودار روزانه خواهد بود که او به دنبال پوست سر خواهد بود.

نمودار درون روزی XRP که نوسانات شدید را نشان می دهد | منبع: کریپتوWzrd در X

این تحلیلگر ضمن تایید نوسانات رخ داده در روز چهارشنبه، پیش بینی کرد که این نوسان امروز نیز ادامه خواهد داشت. با این حال، با وجود عدم قطعیت ها، کریپتوWzrd ابراز خوش بینی کرده و قصد دارد معامله دیگری انجام دهد.

تا کنون، این کارشناس تاکید کرده است که دو عامل حیاتی مسیر نهایی XRP را تعیین می کند. اینها عبارتند از مسیری که بیت کوین می گیرد و داده های اساسی که ممکن است در روزهای آینده ظاهر شوند.

تا زمان نگارش این مقاله، XRP با قیمت 0.578 دلار معامله می شد که نشان دهنده کاهش بیش از 8 درصدی در 24 ساعت گذشته است. در همین حال، ارزش بازار آن نیز طی 24 ساعت گذشته بیش از 8 درصد کاهش یافته است.

با وجود کاهش قیمت و ارزش بازار، به نظر می رسد حجم معاملات این توکن طی روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که حجم معاملات دارایی کریپتو تا زمان نگارش 153.49 درصد افزایش یافته است.

XRP
XRP با قیمت 0.573 دلار در نمودار 1 بعدی معامله می شود منبع: XRPUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر