• EverGrow Coin به موضوع بحث در بین کارشناسان و افراد داخلی تبدیل شد.
  • برخی از کارشناسان می گویند که EverGrow Coin در حال تغییر چهره کریپتو است.

EverGrow Coin که تنها 5 هفته پیش راه اندازی شد، موضوع بحث در میان کارشناسان و افراد داخلی ارز دیجیتال شد. طبق گفته انجمن کریپتو y، پروتکل تولید بدون اصطکاک و کشاورزی مستقل و تولید نقدینگی در حال تغییر چهره کریپتو است و پیامدهای آن برای سال‌های آینده احساس خواهد شد.

EverGrow Coin با حمایت تیمی از متخصصان و متخصصان شناخته شده در بخش‌های مالی، بلاک چین و بازاریابی دارای ویژگی‌های بسیاری است که به ادعای این شرکت آن را از سایر پروژه‌ها متمایز کرده و باعث شده است که این پلتفرم سریع‌ترین پروژه در حال رشد در حوزه کریپتو باشد. فضا.

علاوه بر این، تیم تاکید می‌کند که یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های آن‌ها این است که به دارندگان دلار آمریکا (BUSD) متصل شده بایننس پاداش می‌دهد. به طور خلاصه، EverGrow Coin به طور خودکار پاداش ها را به یک ارز ثابت تبدیل کرده و به کاربران خود پرداخت می کند.

توجه داشته باشید که این شرکت تنها چند هفته پس از راه اندازی، مبلغ 18 میلیون دلار پاداش به دارندگان آن پرداخت کرده است. برخلاف پروژه‌های مشابهی که پاداش‌ها را در توکن‌های بومی خود پرداخت می‌کنند، تیم EverGrow Coin می‌گوید کاربرانش می‌توانند به‌طور خودکار پاداش‌های خود را در استیبل کوین‌های BUSD دریافت کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند این استیبل کوین‌ها را از کیف پول خود منتقل کنند و از آنها برای خرید بیشتر EverGrow یا سایر ارزهای دیجیتال خرج یا استفاده کنند.

جدا از سایر ویژگی‌ها، قرارداد دارای ویژگی Buy Back & Burn نیز می‌باشد. این ویژگی سکه های EverGrow را خریداری می کند و این توکن ها را به آدرس Burt ارسال می کند. بنابراین، به افزایش ارزش ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاران کمک می‌کند.

اخیرا، این تیم از راه اندازی چندین پروژه، از جمله پلت فرم غیرمتمرکز توکن غیر قابل تعویض (NFT) وام دهی در هفته های آینده خبر داد. از آنجایی که این پلتفرم بر روی BSC ساخته شده است، تیم اشاره می کند که به صاحبان NFT اجازه می دهد آثار هنری دیجیتال خود را به عنوان وثیقه وام بگیرند بدون اینکه آنها را بفروشند. علاوه بر این، EverGrow Coin همچنین در حال راه‌اندازی بازی‌های بازی برای کسب درآمد و فضایی برای سازندگان رمزنگاری است که بسیاری از کارشناسان رمزارز آن را رقیب OnlyFans می‌دانند.

به طور کلی، EverGrow Coin تنها در 5 هفته به 80000 کاربر فعال رسید. و با توجه به ارزش فعلی بازار کمتر از memecoin هایی مانند Safemoon ، Dogecoin و Shiba Inu ، بسیاری از تحلیلگران EverGrow Coin را به عنوان ارزش سرمایه گذاری در حوزه رمزارز برای سال 2021 شناسایی می کنند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع