از زمان انتشار اخبار مبنی بر اینکه SEC می تواند یک برنامه ETF آتی بیت کوین را تأیید کند ، دارایی رمزنگاری شاخص ، برای اولین بار پس از سقوط آوریل ، دوباره از مرز 60 هزار دلار عبور کرد.

به تازگی مشخص شده است که ProShares Bitcoin Strategy ETF هفته آینده ، به احتمال زیاد در دوشنبه یا سه شنبه ، 18 یا 19 اکتبر برای معامله در دسترس خواهد بود.

گفته می شود تیم داده بلومبرگ در حال کار روی افزودن ETF ProShares Bitcoin Strategy ETF به پایانه است. تیک تیک ETF قبلاً شناخته شده است ، با تیک تیک BITO معامله می شود.

تصویب SEC

در حالی که دیگر خبری نیست که صنعت رمزنگاری مشتاقانه به دنبال تصویب پروژه ETF آتی بیت کوین بوده است ، اما نشانه های اخیر نشان می دهد که تنظیم کننده مالی برجسته ایالات متحده ، کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC) می تواند به زودی اولین تأیید خود را اعطا کند.

در دوره های قبلی ، کمیسیون همیشه درخواست ها را با این فرض که بازار ارزهای رمزنگاری شده برای سرمایه گذاران پر ریسک است و قیمت دارایی های رمزنگاری شده در معرض دستکاری و نقدینگی ناکافی است ، رد می کرد. این امر همراه با وجود طیف وسیعی از طرح ها که می تواند سرمایه گذاران مشکوک را پاره کند همیشه مقامات را عقب نگه داشته است.

با این حال ، یک گزارش بلومبرگ با استناد به افرادی که با این موضوع آشنا هستند نشان می دهد که اولین تنظیم کننده اجازه می دهد تا محصولات آینده ETF بیت کوین را تا هفته آینده شروع به معامله کنند.

بر اساس این گزارش ، درخواست های اخیر “Proshares و Invesco Ltd” بر اساس قراردادهای آینده است و تحت قوانین صندوق سرمایه گذاری مشترک است که رئیس SEC ، Gary Gensler گفته است “حمایت قابل توجهی از سرمایه گذاران” ارائه می دهد.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، انتظار می رود که این یک پیشرفت تاریخی منحصر به فرد و مهم باشد که به پیشبرد صنعت رمزنگاری در ایالات متحده کمک می کند.

SEC پذیرفتن فهرست ETF استراتژی بیت کوین Valkyrie در Nasdaq را می پذیرد

جالب است که در تحولی دیگر ، الف اطلاع از SEC نشان می دهد که لیست سهام ETF استراتژی بیت کوین Valkyrie در Nasdaq را پذیرفته است.

به ازای هر حرف Eun Ah Choi ، نایب رئیس واجد شرایط بودن فهرست Nasdaq ، سهام ETF بیت کوین Valkyrie توسط تنظیم کننده تایید شده است.

با این پیشرفت ، ما می توانیم شاهد تأییدیه های زیادی از SEC قبل از پایان ماه باشیم. چهار مبادله ETF بیت کوین با پشتیبانی آتی می توانند در ماه جاری معاملات خود را در بورس های ایالات متحده آغاز کنند و مهلت درخواست های VanEck و Valkyrie نیز نزدیک می شود. در همین حال ، ده ها محصول ارز دیجیتال قابل معامله در کانادا و سراسر اروپا راه اندازی شده است.

قیمت بیت کوین واکنش مثبت نشان می دهد

از زمان انتشار اخبار مبنی بر اینکه SEC می تواند یک برنامه ETF آتی بیت کوین را تأیید کند ، دارایی رمزنگاری شاخص ، برای اولین بار پس از سقوط آوریل ، دوباره از مرز 60 هزار دلار عبور کرد. این بدان معناست که اخبار ممکن است قیمت سکه را به اوج برساند.

تا زمان چاپ ، قیمت دارایی بالا است. به گفته CoinMarketCap ، این ارز 62،073 دلار معامله می شود و ارزش آن در 24 ساعت گذشته 4 درصد افزایش یافته است.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع