بر اساس گزارش 
WhaleStats ، 
پس از رشد 35 درصدی در بازار، 
نهنگ‌های 
شیبا اینو تصمیم گرفته‌اند با خرید بیش از 300 میلیون دلار سکه در مجموع در مدت زمان نسبتاً کوتاهی از معامله‌گران خصوصی حمایت 
کنند .

در حال حاضر، نهنگ های شیبا اینو بیش از 2.3 میلیارد دلار توکن نگهداری می کنند. 
قبلاً همین ارزش تقریباً 1.8 میلیارد دلار بود. 
فعالیت خرید قوی از آدرس‌های نهنگ‌ها چند روز پیش ظاهر شد، زمانی که بازار ارزهای دیجیتال پس از اصلاح 15 درصدی شروع به بهبود کرد.
قبل از رویدادهای فوق الذکر، آدرس های ردیف نهنگ از شر توکن های بیش از 300 میلیون دلار خلاص شدند، که یک حرکت هوشمندانه بود زیرا Shiba Inu بیش از 10٪ از ارزش خود را بلافاصله پس از آن از دست داد.
همانطور که معمولاً پس از اصلاح اتفاق می‌افتد، قدرت خرید به بازار کاهش می‌یابد، که پس از آن منجر به بهبودی سریعی مانند آنچه امروز در Shiba Inu شاهد بودیم، می‌شود.

مربوط
فایل های شرکت سرمایه گذاری 1.4 میلیارد دلاری برای ETF اتریوم


پیش از این، U.Today 
گزارش داده بود  که میانگین موقعیت نهنگ‌های SHIB بیش از 40 درصد افزایش یافته است که ممکن است اولین سیگنال تجمع در بزرگترین آدرس‌ها باشد.
رالی فعلی در بازار شیبا اینو به آرامی در حال افزایش است. 
شیب در ابتدای روز معاملاتی با 5 درصد حق بیمه معامله می‌کرد و در حال حاضر توکن با بیش از 10 درصد رشد روزانه معامله می‌شد.
علاوه بر عملکرد قوی بازار، معامله گران خرده فروشی به آرامی وارد SHIB می شوند و 
حجم آن 
 به شدت به 3.6 میلیارد دلار افزایش یافته است که در مقایسه با روزهای معاملاتی قبلی که میانگین حجم جفت SHIB بین 12 تا 13 تریلیون بود تقریباً 100 درصد افزایش یافته است. نشانه ها
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع