لایحه پیشنهادی سینتیا لومیس ظاهراً با هدف ارائه وضوح نظارتی در مورد استیبل کوین‌ها، راهنمایی تنظیم‌کننده‌ها در اطراف طبقات دارایی و ارائه حمایت از مصرف‌کننده است.

سینتیا لومیس، سناتور وایومینگ، یکی از قانونگذاران ایالات متحده که پشت بسیاری از قوانین طرفدار رمزارز است، در حال برنامه ریزی برای ارائه یک لایحه جامع در سال آینده برای رسیدگی به دارایی های دیجیتال است. 
در گزارش روز پنجشنبه، بلومبرگ 
گفت که لایحه پیشنهادی لومیس با هدف ارائه شفافیت نظارتی در مورد استیبل کوین‌ها، راهنمایی تنظیم‌کننده‌ها در مورد اینکه کدام ارزهای دیجیتال به کلاس‌های دارایی مختلف تعلق دارند و حمایت از مصرف‌کننده را ارائه می‌دهد. 
علاوه بر این، گزارش شده است که سناتور آمریکایی پیشنهاد ایجاد سازمانی تحت صلاحیت مشترک کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالا را برای نظارت بر بازار ارزهای دیجیتال ارائه کرده است.
در توییتر، Lummis 
به نام برای رای دهندگان ایالات متحده برای رسیدن به سناتور های مربوطه خود را برای حمایت از این لایحه، گفت: او برای کمک اسپانسر هر دو حزب بود. 
سناتور وایومینگ – علیرغم 
اینکه محافظه‌کار سرسختی بود که به کمیسیونی برای تحقیق در مورد حمله 6 ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا و عدم استیضاح رئیس‌جمهور سابق رای منفی داد – قبلاً با مارک وارنر و کیرستن سینما، دموکرات‌ها برای “رفع” این مشکل همکاری کرده است. 
تعریف کارگزار در لایحه زیرساخت که در آبان ماه به قانون رسید.
هر قانونی که در سنا ارائه شود احتمالاً به حمایت حداقل 60 قانونگذار نیاز دارد تا به رأی گذاشته شود. 
در حال حاضر، دموکرات‌ها 50 کرسی از 100 کرسی سنا را در اختیار دارند و کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، می‌تواند در صورت نیاز نقش تساوی‌شکن را ایفا کند.
مطالب مرتبط: خطوط در شن و ماسه: کنگره ایالات متحده سیاست های حزبی را به کریپتو می آورد
لومیس که از طرفداران بیت کوین قبل از انتخاب شدن به مجلس سنا است، 
اعلام کرده است که بیت کوین ( 
BTC ) را به ارزش بین 50001 تا 100000 دلار به عنوان بخشی از قانون توقف تجارت در مورد دانش کنگره خریداری کرده است. 
سایر اعضای کنگره 
که سرمایه‌گذاری‌های خود را در معرض کریپتو گزارش می‌کنند عبارتند از ماری نیومن نماینده ایلینویز، مایکل مک کال نماینده تگزاس، پت تومی نماینده پنسیلوانیا، بری مور نماینده آلاباما، جفرسون ون درو نماینده نیوجرسی و مایکل والتز نماینده فلوریدا.
در طرف دیگر تپه، الکساندریا اوکاسیو-کورتز، قانونگذار مترقی اخیراً 
در رسانه های اجتماعی صحبت کرد و گفت که داشتن بیت کوین یا سایر دارایی های دیجیتال برای او نامناسب است. 
این عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا استدلال کرد که چون قانونگذاران به “اطلاعات حساس و سیاست های آینده” دسترسی دارند، چنین سرمایه گذاری هایی می تواند بر بی طرفی آنها تأثیر بگذارد.
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع